Er det bare meg... (Porsgrunn)

Lille Mille

Gift med forumet
som syns det er mange her inne på assistert som hører til sykehuset i Porsgrunn??

Syns det er litt gøy at vi er så mange [;)] (selv om det er dumt at vi må få hjelp derfra selvsagt..)

Skal vi se hvem det er som er til behandling/venter på time/har vært der;

Jeg (Lille Mille)
Tullemor79
vestlandsjento
~~Laila~~
snoopy81
twinanne
Blomst85
Håper85
Chanel80
hegemw
ElinR
Kate
*ZimileMamma*

Det er kanskje enda fler, men husker ikke sånn i farten akkurat nå... [:)] Men uansett, jeg syns det er mange her på BV som holder til der ute altså [:)] For en gjeng!!!! [:D]

Og tenk når alle dere kan møtes på barseltreff sammen[:)]
Det må være en bra målsetting og ha!

Ja tenk på det [:D] Får håpe det kan bli en realitet en gang [8|]

Er det magen din på bildet *blomsterpia*?? [:D]

Godt du husket på meg lille Mille[;)]hører til porsgrunn jeg vettu[;)]
har time t gyn i morgen,og hvis jeg får klarsignal om å få cerclagen da,så ringer jeg fertilitetsklinikken etter timen[8D][;)][;)]Da blir d spennende å se hvor lenge jeg må vente,var snakk om en mnd tid,siden jeg har egg t frys[:D]men får nå se[:D][:D][:D]

~~Laila~~ vi satser på at det går fort fremover nå etter imorgen [;)] Også håper vi på at eggene på frys gjør det de må gjøre [;)] Dette skal gå bra!!

Jeg skal på UL i porsgrunn imorgen, er spent på om det har skjedd noe der nede [8|]

ORIGINAL: Lille Mille

~~Laila~~ vi satser på at det går fort fremover nå etter imorgen [;)] Også håper vi på at eggene på frys gjør det de må gjøre [;)] Dette skal gå bra!!

Jeg skal på UL i porsgrunn imorgen, er spent på om det har skjedd noe der nede [8|]

Åh, jeg er så spent på dine vegne for i morra!! Krysser fingrene for at det har hatt en effekt på deg! Selv om jeg vel tror at du helst ser det ikke hjelper og kan gå rett på IVF...[;)][;)]

Hihihi.. tullemor da [8D] You know me! [;)] Neida, det hadde jo vært best å fått det til selv med disse pergotablettene, men jeg har ikke troa jeg altså [:(] Og da er det jo ingen vits å dra ut tiden noe mer syns jeg...

ORIGINAL: hegemw

jeg var også i porsgrunn.  veldig fornøyd med det stedet. de var super koselige

Var det jeg trodde ser du [:)] Men så sjekket jeg profilen din og så at det stod fredrikstad, da ble jeg skeptisk [8|]

Da setter jeg deg på listen også [;)]

ORIGINAL: tullemor79

Åh, jeg er så spent på dine vegne for i morra!! Krysser fingrene for at det har hatt en effekt på deg! Selv om jeg vel tror at du helst ser det ikke hjelper og kan gå rett på IVF...[;)][;)]
sign denne[:)][:)]skal tenke på deg litt ekstra i morgen[;)]Lykke til i morgen

Takk for det jenter [;)] 

Jeg har hatt tre forsøk i Porsgrunn, men nå skal jeg jo gå privat da jeg har brukt opp mine tre offentlige forsøk...

Jeg krysser fingrene for babyboom i Porsgrunn-området[:)]
Er min bollemage ja[:D] Merkelig å ha en sånn avatar, tjihi.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Så fin mage  Tenk at inni der bor den lille babyen deres!! [:D] Og om ikke så altfor lenge kan dere håndhilse på henne (eller han, dersom det viser seg å være en liten snik [;)])

ORIGINAL: *blomsterpia*

Så fin mage  Tenk at inni der bor den lille babyen deres!! [:D] Og om ikke så altfor lenge kan dere håndhilse på henne (eller han, dersom det viser seg å være en liten snik [;)])

Tusen takk[:)]
Ja tenk det, den skal faktisk UT om litt over 3 måneder. Skummelt og spennende på en gang[:D]
Og om ikke lenge så sitter du nok også sånn som meg her nå[;)]

Jeg hører til Porsgrunn [:)] Skal inn igjen til høsten[;)]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Jeg hører til Porsgrunn [:)] Skal inn igjen til høsten[;)]

Hei du [:)] Enda en jo [;)] Da skal jeg skrive opp deg på lista også [;)]

Åhh *blomsterpia*.. det hadde vært noe det [:)] men imellomtiden så kan jeg glede meg skikkelig på dine vegne!! [:D]

Back
Topp