Er det bare meg igjen

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
av oss som var førstegangsmamma i nov.09 som ikke har fått nr 2, eller har nr 2 på veg?

Koselig med mange som har fått og som er gravide
 
Ønsker du barn nå - eller er prøver?
Du er sikkert ikke den eneste :)

 
Vi er prøvere på en måte, men på en annen måte ikke, hehe. Jeg har ikke gått på prevensjon siden juni, så om jeg blir gravid så er det veldig bra, men vi skal gifte oss i september, så derfor prøver vi ikke sånn kjempehardt (jeg måtte gå på hormoner for å bli gravid forrige gang, så mulig jeg må det denne gangen og). Men som sagt så blir vi jo glade om det skjer

Jeg spurte bare fordi jeg lurer på om det er andre som har valgt å vente :)

Forresten, Gratulerer så masse!! Så koselig
 
Så hyggelig med bryllup da - gratulerer :)
 
Mammanicken har ikke fått vet jeg :-)
Og tror ikke Merethe har heller... Men har ikke pratet med henne på en stund... M28 kaldte hun seg vel..

Her sitter jeg jo med to nå... fikk en før og en etter bryllupet... Vi begynte jo å prøve rett etter bryllupsreisen.. :-)

Gratulerer med bryllup, og lykke til! Hvilken Kirke? Og når? :-D
 


Ninen D skrev:
Mammanicken har ikke fått vet jeg :-)
Og tror ikke Merethe har heller... Men har ikke pratet med henne på en stund... M28 kaldte hun seg vel..

Her sitter jeg jo med to nå... fikk en før og en etter bryllupet... Vi begynte jo å prøve rett etter bryllupsreisen.. :-)

Gratulerer med bryllup, og lykke til! Hvilken Kirke? Og når? :-D

Hvordan er hverdagen som 2 barnsmor da? Og hvordan har Emilie tatt det?

Merethe tror jeg er gravid, syntes å huske at det er en tråd om det, men litt usikker :)

8 september gifter vi oss, i kirken som er nærmest her vi bor, mot nord liksom, hehe, vil ikke skrive akkurat stedsnavn her :p
 
Vi skal ikke ha enda, vi har prøvestopp i 1 år fremover nå, så kanskje 2013 ;) 
 
Gratulerer så mye med bryllup Her venter vi nr 3 i september
 
Jeg venter ikke ny bebis og fikk min første Nov 09..
Er ikke prøvere heller for øyeblikket siden jeg venter på Gbp og kne operasjon...
Men herregud som jeg gleder meg til den dagen jeg kan prøve på nr 2
 
Jeg har ikke fått flere, og har fått beskjed at det er liten kjangs. Krysser likevel fingre og tær for at Andreas blir storebror en gang :)
 
hei

Merethe her.

Jeg er gravid igjen ja. Selv om ikke en dritt er på plass så heiv vi oss inn i det og ble gravide på 3. forsøk. Slet sånn med dårlig samvittighet for å la det være for mange år mellom barna og så tenkte vi at det passer vel aldri, så så da var det bestemt... hehe, så får vi bare krysse fingrene for at jeg holder meg frisk og opplagt og kan jobbe så mye jeg får av arb pl jeg har. Der har jeg bare en lørsdagsjobb, men det virker som de prøver å hjelpe meg og gir meg mer jobb.
 
Jeg er heller ikke gravid enda ;) prøver ikke heller siden jeg er sykemeldt å det ser ut som det kan ta tid.
 
Du er ikke alene = )

Vi har lyst å prøve igjen til høsten... så det blir ett sommer barn i 2013.
 
vi er prøvere :-)
 
Vi har ikke fått eller har noen på vei enda
 
Jeg har bare min ene eg.ikke fler her
 
Æ fekk en gutt som ble født 27.06.2012 å har en ny spire i magen me termin 31.12.2012 Så her blir d 3 barn på ca 3 år ;))
 
Back
Topp