er det bare meg her

bebi

Elsker forumet
som røyker litt enda..blir 5-6om dagen,før jeg ble gravid var det 15-20.men alikevel,får så dårlig samvittighet,men klarer ikke la være heller[:(]kanskje det blir lettere når jeg har hørt hjertelyd..vet at det er no der liksom..nei det skal ikke væra enkelt.
omtrent alle i slekta her røyka under svangerskapet,ingen skade skjedd.men alikevel..

Hei du, jeg strever også med å slutte og røyke. Har trappet ned fra 20 til ca 2 om dagen, klarer ikke helt å legge fra meg de siste 2... Synes det er vanskelig. Men roser meg selv for at jeg har trappet ned med 18 sigaretter om dagen, istedet for å kjefte meg selv huden full pga av de 2 jeg røyker. Målet er selvfølgelig å kutte ut de 2 jeg tar også, håper jeg får det til i løpet av uka her.

Ønsker deg masse lykke til med røykeslutten og husk å rose deg selv for de sigarettene du allerede har sluttet med! [:)]

Så flink du er[:D]håper jeg har klart å slutte helt innen uke 8..er det ikke da det blir "kontakt" mellom mor og barn?
Vi klarer det nok[;)]

Hmm, det er vel i uke 5 bebissen begynner å dele blodbane med mor, er det ikke? [8|] Er ikke helt sikker...
Min smule har dessverre fått i seg litt av hvert, men heldigvis ikke så altfor mye da..

Hmm,ja jeg får vist slutte snart ja..får røyke opp den pakka jeg har..

Back
Topp