Er det bare meg eller ??

August12mamma

Flørter med forumet
HAHA... Ang sexlyst som øker...

Jeg har jo nok god lyst fra før av, men NÅ er det skikkelig mye mere enn før..
Jeg har jo hørt om disse sex lystene som øker når man blir gravid, men ikke så tidlig som rundt uke 10. Trodde dem først kom mot uke 20 ++.. Stakkars forloveden *ler* jeg maser og hinter og vil jo nesten bare  "voldta" han.. Bare jeg ser et BILDE av han *åhh*....
Helt i begynnelsen mistet jeg lysten, ville ikke, vi hadde sex, men lysten var ikke der.. sexèn var forde bra. Men nå er det jeg som er helt gira! Vi har til og med vært og kjøpt oss leketøy idag *glis*.

hehe jeg hadde d slikt sist svangerskap. akkoratt nå er jeg så trøtt og sliten på kvelden at jeg sovner på ett blunk.

Nei hørte det med vibrering- leketøy. Så bruker ikke det :)

Godt d er noen som har d gitt 

Haha så herlig!
Her er jeg altfor kvalm til å ha noe særlig lyst på sex, håper det hjelper seg etterhvert da! 

sex, hva er d???

Haha, jeg skal bare prise meg heldig hører jeg *ler*
Har ikke vært dårlig i heele tatt jeg. Bare brekt meg noen ganger da jeg stod opp forje uke, men så gikk det over.Ikke kastet opp. Så er glad for det.
Heller økt sex-lyst enn økt kvalme *glis*
:)

haha, fikk dette forrige gang. Tror jeg slet min mann fullstendig ut :P haha..
Spent på om det blir likt denne gangen, men har ikke meldt seg noe mer enn vanlig enda ;)

Kos deg, og nyt det :D :D

August12mamma skrev:
Haha, jeg skal bare prise meg heldig hører jeg *ler*
Har ikke vært dårlig i heele tatt jeg. Bare brekt meg noen ganger da jeg stod opp forje uke, men så gikk det over.Ikke kastet opp. Så er glad for det.
Heller økt sex-lyst enn økt kvalme *glis*
:)

Heldig! jeg har begge deler både kvalme og økt lyst så her ender alt i frustrasjon... arg.. :S
hehe men man må jo ta det med en latter da! ;P

Samme her :P

Augustspire skrev:
hehe jeg hadde d slikt sist svangerskap. akkoratt nå er jeg så trøtt og sliten på kvelden at jeg sovner på ett blunk.

heldig du er.... uff

vi var slik første svangerskap vi og, men nå vet jeg ikke hva sex er engang... og ikke ser jeg han heller for han jobber i en annen by og bor der 5 dg i uka... bare glad for å være alene jeg når helga kommer...

Back
Topp