Er det bare meg eller er det andre også

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
....som kjenner at vinteren står på døren. Jeg er så trøtt om dagen.. sliten hele tiden.. har ikke lyst til å gjøre noe mer ekstra enn det jeg må gjøre. Blir nesten litt deppa når jeg ser dagslyset falme å det begynner å mørkne... Kjenner også at søvnbehovet mitt har blitt større den siste månden. Er jo så lenge til det begynner å bli lysere også.

Så klart er det koslig å tilbringe mørke høstkvelder inne i varmen.. men haloo jeg trenger mer dagslys...

Jeg elsker mørketiden jeg, men er litt mørkredd når jeg er aleine ute bare...elsker snø og mørketid[:D] Og ikke noe morgentrøtt, våkner alltid rundtom 7 tiden jeg, av en eller annen grunn[;)]

jeg er veldig glad i denne årstida[;)][;)][;)]jeg sliter i januar/feburar da er jul slutt og da syns jeg det er litt trist.

Jeg er helt med deg hero... Jeg er slapp og sliten, har ikke energi til noe, bare sover og føler nesten at hele kroppen min depper..

Og når du sier det....Så sover faktisk sambo fort det dobbelte av hva han pleier.... Og han sover som regel ikke mer enn 6 timer hver natt...men nå sover han rundt..[8|] Så denne mørketiden gjør rett og slett noe med oss...

Heldigvis skal vi på ferie til helgen :) Til sol og varme :) Håper å kunne lade opp kroppen litt da [:D]

ORIGINAL: Kattepus84

Jeg er helt med deg hero... Jeg er slapp og sliten, har ikke energi til noe, bare sover og føler nesten at hele kroppen min depper..

Og når du sier det....Så sover faktisk sambo fort det dobbelte av hva han pleier.... Og han sover som regel ikke mer enn 6 timer hver natt...men nå sover han rundt..[8|] Så denne mørketiden gjør rett og slett noe med oss...

Heldigvis skal vi på ferie til helgen :) Til sol og varme :) Håper å kunne lade opp kroppen litt da [:D]

hvor skal du? har du plass i bagasjen kanskje[8D]

jeg liker mørketiden og gleder meg til snøen kommer, men liker ikke glatte veier!

Back
Topp