Er det bare meg? (ang sillikon)

talata

Forumet er livet
Det har jo vært en del spørsmål om sillikon her inne, å jeg ser da at det er mange som spørr hvorfor di vil ha det..

Mener det bare meg som mener at vi har ikke noe me det??? Det er jo opp til hver enkelt det.. Hvis det er sillikon som må til for at personen ska kunne føle seg bedre/ rette opp en skade osv, så er da det bare flott, at den personen kan få en bedre hverdag!

Da tenker jeg ikke bare på her inne, men sånn ellers i livet oxo. Har ei venninne som sliter veldig psykisk pga små pupper, å ska ha sillikon snart, å ho får hele tiden beskjed av venner å familie å bruke pengene på noe fornuftig.... Men er ikke det en fornuftig ting å få en lettere hverdag?

ja, trodde det var greia med forum jeg... at man kunne spørre og få svar på ting..[:D]
Mente ikke noe galt med å spørre... lurte faktisk på hvorfor hun ønsket det...! Jeg har ikke barn enda, og har derfor ikke opplevd det som skjer etter man har ammet...! Så da har jeg lært noe i dag[:)]

jo jo, det å være nysjerrig er greit nok, men  jeg mener når en person da skriver "fordi jeg vil ha større pupper) så er det mange som  sier til personen at det er bare tull, å at ho ser sikkert fin ut som ho er osv... Det var det jeg tenkte på..

Har ei venninne som går igjennom dette nå, å ho får hele tiden høre at ho kaster bort pengene sine.... Men det er ho hennes sak..

Jeg har sett det skje her inne oxo

ORIGINAL: Hegeee

ja, trodde det var greia med forum jeg... at man kunne spørre og få svar på ting..[:D]
Mente ikke noe galt med å spørre... lurte faktisk på hvorfor hun ønsket det...! Jeg har ikke barn enda, og har derfor ikke opplevd det som skjer etter man har ammet...! Så da har jeg lært noe i dag[:)]
sorry, jeg formulerte innlegget litt feil kansje, mente ikke deg, men sånn generelt her i livet... sitter å ammer akkurat nå, men ska forandre innlegget når jeg blir ferdig[;)]

Det er dens egen sak.. men når man velger å diskutere det på et forum så må man også regne med at folk er uenig.. Og igjen.. trodde det var litt det formun var for... for å diskutere.. får frem andres meninger.. se andre sider av saken..høre erfaringer og kanskje til og med få et nytt syn på saken!! Men det valget man tar er alikevell opp til en selv[:)]

Back
Topp