Er det bare meg?? ang søvn

Snart_mor til3

August 2013
Sover så vanvittig dårlig og lite for tiden. Tar lang tid før jeg sovner på kvelden selv om jeg er tidlig i seng, kan bli nærmere 24. Og så våkner jeg fra 0300 og utover. Kan ligge i evigheter og vri og vende på meg avbrutt av et par turer på do:confused: Prøver å ta litt igjen i løpet av dagen men får det ikke til. :dontknow Flere som sliter med søvn??

Jeg er slik også, eller, sovner med en gang jeg har lagt meg, men våkner mellom kl to og tre på nettene, og får som regel ikke sove igjen før det har gått et par timer. Det er så frustrerende! Jeg føler meg trøtt hele tiden mens jeg er våken, men sove i løpet at dagen får jeg ikke til. Hadde sikkert klart på ettermiddagen, for da kjenner jeg øyelokkan er tunge, men da er jo junior hjemme, så kan ikke sove da. Utrolig frustrerende greier. Hadde vært fint å fått søvnen før man føder i det minste ;)

Ja skulle virkelig ønske at det var nå en fikk sove ut. Etter at baby er komt er det jo ikke sikkert at en får så mye søvn ...

Sover så vanvittig dårlig og lite for tiden. Tar lang tid før jeg sovner på kvelden selv om jeg er tidlig i seng, kan bli nærmere 24. Og så våkner jeg fra 0300 og utover. Kan ligge i evigheter og vri og vende på meg avbrutt av et par turer på do:confused: Prøver å ta litt igjen i løpet av dagen men får det ikke til. :dontknow Flere som sliter med søvn??
Kjenner meg godt igjen her ja. Går på do ca i 2-3 tiden å ligger våken til mannen går på jobb nesten. Dette har blitt et problem nå i det siste...

Jeg sovner lett, men våkner opptil flere ganger i løpet av natten. Men jeg er såpass heldig at jeg sovner igjen relativt fort når jeg våkner på nettene også.

Jeg drømmer så innigranskauen mye om natta. Å mest jobb! Er svett og sliten når jeg våkner:(

Jeg sover som et lite barn jeg =) thehe.. Sover gjerne 2 - 3 timer etter jobb.. Å så legger jeg meg igjen kl 10 - 11 :) Våkner et par ganger om natten å ser på klokken, men sovner like fort igjen... :)

Jeg sovner lett, men sover ikke så godt som før. Blir varm og tørst, eller våkner av at jeg ligger vondt... Og da er det lett for at jeg begynner å ligge og kjenne at jeg faktisk er tissetrengt... Og så må jegpå do... Og da tar det enda lenger tid før jeg sovner igjen. :/ verst er det viss jeg vekker datteren vår med doturene mine sånn rundt halv seks, og hun overhodet ikke har tenkt å sove mer etterpå! :( har sluttet å trekke ned i do om natten, for å si det sånn... Og jeg får ikke tatt igjen noe søvn utenom kanskje litt på helg, siden jeg jobber fullt.

Back
Topp