er det bare meg? 3D UL

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Er det bare meg som egentlig ikke er interessert i 3D UL???

Jeg skal nok ikke ha det.

Flere enn meg som nøyer seg med 2D?

Vi har ikke bestemt oss enda :) var til 3D med nr.2 , det er jo spennende, men samtidig dyrt... :)

Jeg bryr meg ikke noe om 3D, sparer å få se utseende til etter fødselen :)

Vi skal nok men egentlig bare for morro skyld. Gjorde det med første og var gøy å se lille babyen igjen. For det er ganske lang tid fra vanlig ul til fødsel, så tenker det er gøy å ha noe i mellom.
Men ellers syns jeg ikke man ser såå mye av utseende og sånn uansett på 3d. Men blir jo gøy å sammenligne bildene...

Vi gjorde det ikke med første og vi skal heller ikke denne gangen. Var ikke noe jeg savnet å gjøre sist gang.

Jeg har lyst på 3D... men det spørs vel kanskje hvor dyrt det er...

*Zion* skrev:
Vi gjorde det ikke med første og vi skal heller ikke denne gangen. Var ikke noe jeg savnet å gjøre sist gang.

sign

Jeg skal heller ikke ta 3D ultralyd. Syntes vel egentlig det er litt bortkastet med penger.

Vi skal ikke ha 3D, hadde ikke det sist heller.

Jeg skal absolutt ha denne gangen også! Var så artig og spennende sist, og ikke minst artig å se når poden ble født at han var helt lik som på 3D ultralyden :) Betaler gjerne de 1200 kr (900 uten medisinsk undersøkelse) for å få sett nurket en ekstra gang :)

på tidlig ultralyd i uke 12 sist gang switcha jordmor over til 3D etter litt, kosta ikke no ekstra det....

Så var vi på 3D sånn rundt uke 30, og det var helt greit, men er ikke sikker på om vi kal det denne gangen. Hadde med meg ei venninne da, og HUN likte det hun 

Tror ikke vi heller skal det:)
Kommer nok til å spør om å vite kjønn på UL, finne navn osv.. Da er det kjekt med en overraskelse på fødestuen:):)

Når jeg gikk med de to jeg har var det ikke den muligheten i nærheten, nå har hun jordmoren jeg går til fått det så da kommer jeg til å prøve det denne gang. Det må jo være en opplevelse :)

spirenr2 skrev:
Jeg skal absolutt ha denne gangen også! Var så artig og spennende sist, og ikke minst artig å se når poden ble født at han var helt lik som på 3D ultralyden :) Betaler gjerne de 1200 kr (900 uten medisinsk undersøkelse) for å få sett nurket en ekstra gang :)

samme her, bare bytt ut poden med snuppa :)

Vi har ikke hatt det med de to første. Men ettersom jeg tror at dette er sistemann så lurer jeg faktisk på om vi skal gjøre det bare for gøy, så får vi prøvd alt -meen vi får se:)

Back
Topp