Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lattermild
Her i huset er vi litt ubestemte. Jeg ville i utgangspunktet vite, men så ville mannen helst vente og så har jeg blitt mer og mer overbevist om at vi like gjerne kan vente. Jeg vil i hvert fall vite 100% sikkert og ikke kanskje, så når jormor var usikker på UL i går sa jeg fra at da kunne det være det samme.
Og hver gang jeg kikker på babyklær blir jeg dyttet mer over i "vil ikke vite" leiren, bare på pur F. Det irriterer meg noe så inni granskauen at det nesten ikke finnes "nøytrale" babyklær. Ok, det finnes ensfargede klær - mest hvite, men noen i ganske nøytrale farger, men så fort det er noe trykk eller noe så er det liksom så veldig "guttete" eller "jentete" at jeg blir helt sprø. Det er jo greit at man vil at det skal være mulig å se om babyen er gutt eller jente, men man kan jo oppnå det uten at alt må være enten rosa eller lyseblått (eller biltrykk eller blomster), vel? Kan det være nødvendig å dytte de stakkars små barna inn i kjønnsrollemønster allerede fra dag 1? "Nei, du kan ikke leke med biler du som er jente..." hører jeg liksom i bakgrunnen. [:@]
Sorry, liten utblåsning der. Men altså, nei vi har i hvert fall ikke spurt og kommer dermed sannsynligvis ikke til å få vite det (skal på ny UL i uke 32, men spør vel ikke da heller).
ORIGINAL: Jenta-83
Må jo ha klær vi å...
Grått kunne det jo ha vært litt mer av, ikke bare hvit....