Er det bare jeg

Miriamsmams

Glad i forumet
som er plaga med vonde føtter eller? Jeg går kanskje en del siden jeg er sykepleier, men har vært hjemme i dag å går jo mye her også. Men tar ikke mange timene før jeg sliter med å gå på grunn av vondt under føttene. Noen som har no tips eller? Bytter sko hele tia, for å variere. Hjelper ikke gitt..

Heisann! Kjenner det godt jeg også etter en lang dag på jobb! Noen dager er det til og med ubehagelig morgenen etter en fag med mye gåing.. Legg bena høyt, ta små sittepauser og bruk gode sko er mine tips. Her er hva Pampers sin hjemmeside sier om dette:   "Ta vare på ømme føtter FOTPLEIE Nå er du i et stadium der du kanskje verken ser eller når føttene dine, men de føles kanskje litt hovne, ømme og forsømte av den ekstra vekten fra barnet ditt? Hvorfor ikke gi føttene litt pleie? Gå til en fotpleier eller la partneren din ta seg av dem - det kan faktisk være ganske morsomt. Du kommer til å føle deg som et nytt menneske etterpå, og kanskje du kommer til å ha de fineste "tottelottene" på fødestua - nest etter barnet ditt, selvfølgelig!"

Du er ikke alene nei, jeg blir veeeldig vond i føttene etter å ha gått litt.. fotbad er en fantastisk ting ;-D 

Det som hjelper mest er vel å ta det litt mer med ro og slenge føttene på sofaen :)

Back
Topp