Er det bare jeg?

LittleMonkii

Forumet er livet
Er det bare jeg som føler at jeg veier MINST 10kg mer enn før jeg ble gravid? Føler nesten at jeg veier et tonn!!

Alt er et ork og jeg føler meg rett og slett overvektig.. Merkelig følelse, jeg har gått opp 4kg, og er helt normalvektig, men føler at jeg veier omtrent det samme som en flodhest... Håper det gir seg :p

Nei er sikkert ikke bare deg:)

jeg har enda ikke lagt på meg, men føler meg ganske småfeit rundt magen og hoftene...kan ikke ha på meg alle buksene mine for jeg føler det tyter ut både på sidene og på magen. Gleder meg til magen blir pittelitt større så jeg kan ha strammere klær OG føle meg litt bedre:)

Nå er jeg ganske overvektig fra før av, men har heldigvis ikke gått opp noe enda.
Er jeg heldig så gjør jeg ikke det heller. Gjorde hvertfall ikke det i forrige svangerskap.
Men alt er likevel tungt, og jeg er konstant trøtt og sliten.
Kan ikke si at jeg ser frem i mot å bli større, og samtidig bo i 3 etg uten heis og en liten unge i tillegg. Erlend må fortsatt bæres opp og ned trappene. Skal han gjøre det selv så kommer vi oss aldri avgårde.
Det er tungt allerede så jeg tør ikke tenke på hvordan det blir senere :/

Jeg har endel kilo fra før jeg å, har ikke gått opp noe enda, men føler meg skikkelig feit...

Tror kanskje det har med å gjøre at man er generelt slapp og trøtt...?
Man føler seg jo ikke så fresh da... Jeg har bare gått opp 1 kg, men føler meg tyngre i bena og ALT er et ork.

Det er nok ikke bare deg nei!
Føler det sånn jeg også. Veit ikke om jeg har gått opp i kg, men føler meg utrooolig oppblåst!
Buksene strammer skikkelig ubehagelig. Og jeg føler meg tung og daff i kroppen.
Men det er sikkert som Synnove skriver - at vi er mer trøtt og slapp nå.
Føler ikke jeg har energi til noe..

Du er ikke alene, nei.. Har det på akkurat samme måte! Har selv gått opp 3 kg allerede, og føler meg så oppblåst og fæl. Buksene mine har begynt å stramme mer og mer..pluss at jeg begynner å merke det i ansiktet, føler meg så hoven, fått mer kviser, og føler at jeg ikke får til å sminke meg slik som før, merkelig. Rett og slett en litt kjedelig periode, sånn selvbildemessig, så håper den der indre gravid gløden som alle snakker om kommer å tar meg snart! :P

Jeg har og gått opp, og magen er huuuge!! Føler alle klærne ser helt dass ut, ikke gøy..

Føler meg oppblåst å TUNG.. Men fikk meg ett lite sjokk på kontroll under veing.. Ikke gått opp noe ennå, men allikevel er arb.buksene litt trangere enn før.. Bare luft å en god dose hormonblanding kanskje:p

Back
Topp