Er det bare jeg som

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
IKKE tester i ett sett???

Jeg tok en digital test, og der stod det GRAVID 2-3 og etter det har jeg ikke tenkt på å kjøpe test.
Tok bare en test sist gang jeg var gravid også, der stod det GRAVID.

tatt en test jeg og, der sto det 3+. ikke testet mer etter det.

Har tatt en test det stod gravid på [:D]

ORIGINAL: *Carine*

tatt en test jeg og, der sto det 3+. ikke testet mer etter det.

Da jeg ikke alene altså[:D]hihi

Får litt inntrykk av at mange her tester så mye.

Jeg tok 6 billige tester. Og fikk mannen min til å ta en sånn at jeg fikk bekreftet at det ikke var noe galt meddet partiet.. [8D][:D] Ikke testet siden, men vært hos legen og sett lille reka.. [:)]

ORIGINAL: Lisemor_

Jeg tok 6 billige tester. Og fikk mannen min til å ta en sånn at jeg fikk bekreftet at det ikke var noe galt meddet partiet.. [8D][:D] Ikke testet siden, men vært hos legen og sett lille reka.. [:)]

Ok, tenker liksom det er jo dyrt med digitale tester osv som de selger her på Apoteket. Forstår det litt mer hvis man har billigtester.

Så kjekt at du har sett den lille reka[:)]

jeg har tatt 5 tester...
mest fordi at disse har vært tiljengelig for meg og det er ikke helt gått opp for meg...

tam ti tam hehe... jeg har vel tatt snart 30 tester [&:][:D] Men 4 av de er kjøpt på apoteket da og resten er billigetester sine billige strips...

Uff får vel snart gi meg...

Men er godt for meg å se de testene har jeg finni ut... Siden jeg har mistet 6 små spirer[:(] Og i alle har jeg hatt blødninger fra 4+2... Denne gangen har jeg ikke hatt en eneste spotting en gang... Så det har enda ikke gått opp for meg at jeg er gravid.. Selv om 30 tester skriker ut at jeg er gravid hehe...

Men har lovet meg selv, at etter tudlig ul om 13 dager, så blir det ikke en eneste test...

Jeg tok 3 tester rundt IKM, der alle var positivet.[:D] Og har ikke testet noe mer etter det, og ikke har jeg tenkt å teste noe mer.

Samme her [:)]
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

IKKE tester i ett sett???

Jeg tok en digital test, og der stod det GRAVID 2-3 og etter det har jeg ikke tenkt på å kjøpe test.
Tok bare en test sist gang jeg var gravid også, der stod det GRAVID.

Ok, tenker liksom det er jo dyrt med digitale tester osv som de selger her på Apoteket. Forstår det litt mer hvis man har billigtester.

Ja, veldig stas [:)] Lengen min ha ul-apparat på kontoret sitt. Men jeg var bare 6 uker da jeg var der, så det var knøtt knøtt. Men jeg fikk hvertfall sett med egne øyne at jeg er gravid, og det er jo betryggende [:)]

Ja, veldig stas [:)] Lengen min ha ul-apparat på kontoret sitt. Men jeg var bare 6 uker da jeg var der, så det var knøtt knøtt. Men jeg fikk hvertfall sett med egne øyne at jeg er gravid, og det er jo betryggende [:)]

Men det er jo kjekt å betryggende å se det[:D]Selv om du var bare 6 uker[:)]

Jeg tester MYE[:-]...Men ikke fordi jeg synes det er morro, men fordi jeg blør mye.[:o]..Så har jeg heller aldri hatt en SA så jeg vet jo ikke....[&o]

Men nå har jeg blødd i de to andre svangerskapene da...Gleder meg til det stopper...Stoppet rundt uke 9-12 de to andre gangene...Håper det stopper før vi drar på ferie...Er 8 uker til vi drar til spania...

Har ikke vondt eller noe, men er så ekkelt...[:'(]Ikke det at det hjelper så mye at jeg tester mye...Men tror jeg tok den siste testen i dag[8D] Nå blir det ikke mere testing...[;)]

ORIGINAL: treplussenerfire

Har tatt en test det stod gravid på [:D]

Jeg har testet en gang jeg[&:][&:] Så da et klart resultat + ingen mens + murringer i magen = gravid

Har tatt 2. Den første på 3+5 og det stod det gravid. Den andre et par uker etterpå :)

Tror ikke jeg blir noe mer eller mindre gravid jo mer jeg tester. Dette får bare stå din prøve :)

Back
Topp