er det bare jeg som tenker slik??

babytutta

Forumet er livet
tenker på navn å vogn å sånn jeg...leeenge før jeg er gravid egentlig... skulle ønskt jeg hadde en liten en så vi kunne sendt ut julekort med bilde[:D]. herregud, er jeg helt tulling.. sitter på finn og ser på vogner...hihi. har lyst på teutonia spirit s3 ny en svart en, de er dritfine å lette/goe å trille.tar ikke all verden med plass heller. så har jeg lyst å kjøpe en brukt simo kombi, til vinterbruk de er så billige nå.. må ha ei stoor å lun/go vogn også..som kan brukes til sovevogn i bgh etterpå..
omg, oppgitt over meg sjøl..driver pusser opp soverommet vårt.. har lyst å kjøpe sprinkelseng å sette inn også.
tror jeg kommer til å bli driit skuffa om forsøket ikke funker.. shit!

(Svarer selv om vi ikke hører til assistert befrukting da)

Jeg gjorde også slik i begynnelsen. Fant en kurv jeg ville ha i stua, jeg møblerte rommet i hode, hvilket rom den skulle få osv., men som måndene har gått har jeg sluttet litt. Men drømmer enda litt.
Vi har en drømmestuff tråd på prøvd lenge, den er så koselig å bla i av og til. Bare se hva vi kan vente oss [:)] 

godt det ikke bare er meg...
hadde jeg bare blirr gravid, så kunne jeg begynt å styre med alt dette[:D] ja møblerer i hodet mitt jeg også..

ORIGINAL: babytutta

godt det ikke bare er meg...
hadde jeg bare blirr gravid, så kunne jeg begynt å styre med alt dette[:D] ja møblerer i hodet mitt jeg også..

Er nok mange av oss! (Jeg skal gå å finne frem drømmestufftråden på "prøvd lenge" nå)
En dag blir det vår tur også. (Både du og meg...)

selfølgelig blir det oss også..
skal dere til noe videre hjelp siden dere er i 17 pp??

selfølgelig blir det oss også..
skal dere til noe videre hjelp siden dere er i 17 pp??

Vi er i første pp med pergo! Håper det er det som skal til for oss. Er ikke funnet noe feil hos noen av oss..

åååååhhh satse på pergospire på deg da.. jeg håper på en liten isprinsesse eller isprins jeg over jul[:)]

åååååhhh satse på pergospire på deg da.. jeg håper på en liten isprinsesse eller isprins jeg over jul[:)]

Ja, krysser alt for en pergo spire. En isprinsesse eller isprins?

ja..sambo sine er på frys de vettu....så her blir det isprins eller isprinsesse uansett.. snakka om at måtte vi ta i bruk de vi fryste ned den gangen på st. olavs og fikk en sønn, så skulle han hete Olav.. veit nå ikke helt jeg..hehe.[:)] blir i så fall oppkalla etter 2 oldefedre, som heter Ole og Ola...haha

ja..sambo sine er på frys de vettu....så her blir det isprins eller isprinsesse uansett.. snakka om at måtte vi ta i bruk de vi fryste ned den gangen på st. olavs og fikk en sønn, så skulle han hete Olav.. veit nå ikke helt jeg..hehe.[:)] blir i så fall oppkalla etter 2 oldefedre, som heter Ole og Ola...haha

Stemmer det ja! Har han mye på frys da? Er du fra Trondheim?

Olav ja, vet ikke helt om det er av mine favorittnavn [:)] Men alt etter sin smak. [8D]

Det gjorde eg og!! Faktisk, når eg tenker meg om, så tenkte eg mykje meir på sånt lenge før eg vart gravid, enn eg faktisk gjer no, etter at eg er blitt gravid [8|]

Me bestemte navn for 1-2år siden...å dei "har" me enno. Einaste problemet er at guttenavnet er nokon andre som har "tatt" i mellomtida [&:] og me klarer ikkje komme på anna guttenavn me liker/vil ha  Hadde liksom heilt bestemt oss for dei namna hehe [:)]

ORIGINAL: Dunn

Olav ja, vet ikke helt om det er av mine favorittnavn [:)] Men alt etter sin smak. [8D]

hehe blir nok ikke noen olav... får bli med tanken tror jeg[:D]

vi bor langt fra Trondheim, men måtte fly dit på hastereise da kreften var agressiv og vi ikke kunne vente. fikk ned 6 1/2 strå med supre spermier, så håper de er like ivrige når de blir opptint!! 

Du er nok ikke alene om dette, nei. Går ofte og drømmer om hvordan det skal være å bli mamma, gå og være stolt over en voksende mage, handle inn søte små klesplagg, bleier, smokker, stellebord, vogn, bilstol osv. Hver gang jeg er i en butikk de selger barneklær eller leker så kan jeg ikke la være å se på og drømme. Håper så inderlig vi får oppleve å bli foreldre en gang...

ORIGINAL: TiraV

Det gjorde eg og!! Faktisk, når eg tenker meg om, så tenkte eg mykje meir på sånt lenge før eg vart gravid, enn eg faktisk gjer no, etter at eg er blitt gravid [8|]

Me bestemte navn for 1-2år siden...å dei "har" me enno. Einaste problemet er at guttenavnet er nokon andre som har "tatt" i mellomtida [&:] og me klarer ikkje komme på anna guttenavn me liker/vil ha  Hadde liksom heilt bestemt oss for dei namna hehe [:)]

samma her med navn... har ett vi har likt veldig godt, å som passa inn i "arverekken" av navn på min side i familien.. sagt dette til en veninne at det er et navn som jeg vil ha..men veit ikke hvor seriøst hun tok meg, men nå heter hennes lille det...ekstra sårt kan man si! ikke nok med at vi har vært prøvere lengs, og sliter, så blir de gravide før de i det hele tatt prøver skikkelig, så døper de barnet for et av de fåå navna jeg liker...jaja rar verden, gidder ikke henge meg opp i det! skal finne et annet som er myyyye bedre og finere...fnise[:D]

ORIGINAL: babyT?

Du er nok ikke alene om dette, nei. Går ofte og drømmer om hvordan det skal være å bli mamma, gå og være stolt over en voksende mage, handle inn søte små klesplagg, bleier, smokker, stellebord, vogn, bilstol osv. Hver gang jeg er i en butikk de selger barneklær eller leker så kan jeg ikke la være å se på og drømme. Håper så inderlig vi får oppleve å bli foreldre en gang...

jeg har allerede bilstol, stellebord, bæresele, klær osv...... så trenger bare den ungen[:D]

vi bor langt fra Trondheim, men måtte fly dit på hastereise da kreften var agressiv og vi ikke kunne vente. fikk ned 6 1/2 strå med supre spermier, så håper de er like ivrige når de blir opptint!! 

Er 6 1/2 bra? (Jeg synes det hørtes lite ut?? )

Er 6 1/2 bra? (Jeg synes det hørtes lite ut?? )

jeg veit pokker meg ikke...de sa at det var bra på st.olavs.. tror det vil si at vi har 7 sjanser, tror de tiner opp 1 strå i gangen... men jeg synes selv at 7 er liiite. vil jo ha flere enn et barn.så derfor jeg har så sinnsykt lyst å få på frys når vi først er i gang, så vi får utnytta disse stråa.

ORIGINAL: Apple

Jeg drømmer også! Navn har jeg planlagt i mange år, lenge før vi begynte å prøve i det hele tatt. Har ennå ikke kjøpt noen ting, men har "vindussshoppet" mye. [:)]

jeg har ikke kjøpt noe som helst..fått av min søster... hun flytta i ny leil, liten en. ikke noe plass og ferdig med unger, så da får jeg alt.mye nye ting. har jo kjøpt masse av dette i gaver da[:)] eneste bilsete vi kjøpte sammen nå for noen mnd siden. betalte 300 kr hver for et slikt nyfødt sete med base....hun trenger det frem til sommeren ca, så får jeg det.. vil kjøpe ny vogn, og seng... og seff mere klær...men blir ikke så sinnsykt mye når vi har en del.

husker ikke helt, men så lenge prøven som ble fryst ned i utgangspunktet var så bra som det den var, så tror jeg de kunne tine opp for så fryse ned igjen....satser på det, så får vi flere sjanser....

Back
Topp