Er det bare jeg som synes

Mortens skogmus

Glad i forumet
at det er rart at Altinn bryter sammen på en tid der de fleste skal være på jobb??? Lurer litt på hva folk gjør når de er på jobb!! Hvor mye tid som går med til private ting?? Synes det egentlig sier en del om arbeid-norge[8|][8|][8|]

har jeg ikke tenkt på egentlig men..[8|]

Hva sier det om arbeidsnorge? At mange har PC-tilgang på jobb?

ORIGINAL: Mikke

Tja jeg sitter foran en pc på jobb hele dagen så det koster ikke meg så mye og klikke inn på en annen nettside når jeg likevell sitter der..

Men det hjalp ikke i dag for jeg fikk ikke sett noe før jeg kom hjem da...

ORIGINAL: Black Beauty

Hva sier det om arbeidsnorge? At mange har PC-tilgang på jobb?

Rett og slett.

Hva om man får lov til å sjekke opp slike ting? Eller gjør det i lunsjen?

Jeg sitter å surfer i lunsjen jeg [8D] Men får lov til det! Og det er ikke noe problem om jeg trenger å sjekke mailen, eller nettbanken osv. Så lenge det er stille..

Seriøst..?
hahahahahaha...Du har for mye tid til å tenke...[8D]

du kan nå trøste deg med det at de ikke var ute å røyka.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Seriøst..?

Ja mulig det[8|][8|] Men er bare ikke vant til og gjøre private ting i arbeidstiden, og som tidligere arbeidsgiver hadde jeg ikke satt pris på om mine ansatte brukte tid på det heller[&:][&:]

ORIGINAL: Mortens skogmus

Seriøst..?

Ja mulig det[8|][8|] Men er bare ikke vant til og gjøre private ting i arbeidstiden, og som tidligere arbeidsgiver hadde jeg ikke satt pris på om mine ansatte brukte tid på det heller[&:][&:]

Nå er ikke alt så veldig svart/hvitt som du tror her da...les svarene til de andre feks..[:)]

Tvile ikkje på at tråden blir flytta [8D] Jeg spurte bare om jeg var alene om å ikkje komme inn jeg og den ble ganske fort flyttet over til økonomi forumet [8D] wuhuuu

Alle har krav på litt fri i løpet av en arbeidsdag, og om de velger å sjekke altinn i stede for å ta seg en røyk f.eks, så spiller vel det ingen rolle?

Seriøst..?

Hadde du ikke latt dine ansatte bruke 5 minutter på å skjekke en så viktig ting som skje EN gang i året?
Glad du ikke er min sjef ja [X(][:D]

ORIGINAL: Maanda

Tenk på alle studentene som surfer under forelesningene![8D]

Og de er fremtiden vår, åssen skal det gå med landet? [:o][:o]

ORIGINAL: Lissyjane

Seriøst..?

Hvordan vet du at de har det da[8|][8|] Det er mange som har ferie,perm,svangerskapspermisjon,er sykemeldte,har fri, er hjemme med sykt barn,har avspasering,er arbeidssøkende etc

Nææh, visste du ikke det Lissy?? Hele NOrge er jo så klart i jobb[;)] Ingen som er hjemme vettu!![8|]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Maanda

Tenk på alle studentene som surfer under forelesningene![8D]

Og de er fremtiden vår, åssen skal det gå med landet? [:o][:o]

Tør jeg ikke tenke på[:-][:-] Eneste jeg vet er at jeg er en av de..Altså, jeg er fremtiden..Surfer ikke..Jeg spyr istede[&o]

Back
Topp