Er det bare jeg som synes de første 12 ukene har vært et sant h*lvete?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg ser nå tilbake på de siste 3 mnd og det hele fremstår for meg som et digert svart vakum. Nå er jeg 12+1 og håper tiden fremover blir bedre. Det spiller liksom ingen rolle hva som venter 6 mnd frem i tid, hvis det er sånn det skal være hele tiden. Jeg har ikke orket noe, jeg har sovet tett opp mot 15 timer i døgnet, kvalm og generelt dårlig form.

Snakket med venninna mi i går, og siden hun har hatt svangerskapsdepresjon, mente hun at jeg var inne i litt av det samme. Noe som egentlig høres fornuftig ut... Bare håper det blir bedre fremover. Og hvis dette går galt, så blir det ingen flere barn her. Jeg orker ikke.. Så kan jeg bare bli kalt egoistisk og hurpe, jeg er iallefall dønn ærlig.

Jeg er VELDIG enig! Føler det veldig likt, i tillegg til at jeg nesten er litt bitter fordi denne spira kom så raskt etter min første:S
Hadde egentlig lyst til å kose meg hjemme i permisjon med Trym hele tiden og ikke få kort lunte, spy i ett kjør og bare ville sove.

Du burde ta kontakt med lege eller jordmor sånn at du får snakket ut om det du føler.

Lykke til=)

Jeg har dager som er helt forferdelige, fungerer rett og slett ikke, klarer ikke ta meg en dusj engang... Heldigvis er ikke hver dag like ille, men disse 12 ukene har virkelig ikke vært enkle, jeg ligger stort sett bare på sofan.
Det hjelper ikke på samvittigheten til resten av familien. Men jeg klarer å se på det som at jeg er "alenemor" for rusket i magen, så hvis mannen må være litt "alenepappa" for han vi har fra før må det  bare være sånn en stund. Jeg VIL ha et barn til etter dette, men er redd mannen min har blitt skremt vekk på den fronten...

Husk; svangerskap en bare midlertidig!!:)

Det er som jeg skulle skrevet det selv!
Sett bortifra at jeg ikke er så langt på vei ennå..

Jeg kommer IKKE til å gjøre dette flere ganger.

Håper det letter snart for både din og min del! :)
Vi kan ikke gjøre stort annet enn å krysse fingrene...

Jeg føler akkurat det samme som deg! Ikke noe å skamme seg over når man har det så jævlig hver eneste dag.. jeg har ikke akkurat lyst til å bli gravid igjen selv heller.. God bedring til oss alle! :)

Er 13+1 i dag, og formen har vært helt elendig i dag. Det har den vært de første 12 ukene, men så ble det noe ebdre. Helt til de to siste dagene! Kvalm, trøtt og en enorm hodepine! Håper virkelig det blir noe bedre snart altså! Skal egentlig ikke klage, vi plagdes for å få til denne spira, så er egentlig veldig veldig fornøyd

jeg har det veeeeeldig sån.... men jeg kommer vel ikke til og klare og knytte meg eller glede meg noe særlig før jeg er ferdi med operasjon og får snakket meg tom med psykolog...

oppmuntrer dere som sliter med og snakke med jordmor!!! det var gull for meg i hvertfall.... og dette er siste gangen jeg gjør dette...

Back
Topp