Er det bare jeg som leser.......

Kronedama

Glad i forumet
Julikulene 2020
noe dumt noe hver dag..?( altså nesten..) altså når jeg mener dumt så mener jeg ting som skremmer meg opp litt??
greit noe er sant men lurer på om noe og er 'sprita' opp litt..[8|]
Hs , mamma , jordmor osv har sagt jeg ikke skal lese alt "tullet" men er ikke lett da.. er nysgjerri men gjeeeses å tynne nerver man å kan få av detta.. [&:][:@][:@][:@]

Men så føler jeg nesten jeg er den eneste.. ?[&:]

Jeg har klart å lære meg å holde meg unna! Var ille under svangerskapet, skremte vettet av meg selv med å lese på nettet...
SLUTT å lese på internett - det er mitt eneste tips [:D]

Man skal ikke ta til seg alt på nettet eller i blader, jeg leser også mye på nettet men tar det meste med en "klype salt". Får også mange råd om hvordan jeg skal gjøre ting, hører heller ikke på alt jeg får råd om, gjør det som passer best for meg.
Det er også mitt råd til deg.

jeg måtte lære meg og holde meg unna en del ting mens jeg gikk gravid og gjør det fremdeles fordi jeg har en tendens til å bli hysterisk...
og etter jeg mistet broren min i bilulykke sluttet jeg å tenke "det skjer ikke oss" så da ble hysteriet bare enda verre...

Med andre ord, ser du det er ting som kan komme til å gi deg frykt, angst osv... la vær og les det... det er mitt beste råd...

Det lønner seg i IKKE google alt man lurer på. Og hvis man googler, så les etablerte sider og artikler. Ikke les alt du finner i forum av meninger. Det er mye rart som blir påstått.

Hva er det som har skremt deg så veldig?

krybbedød er den som topper alt.. :S ei som skrev det hadde skjedd i bilsete o.l.
og unger som slutter plutselig å puste o.l..

kjenner nesten det tipper over. skjønner ikke hvorfor jeg leser sånt!! huff..
Sorry att jeg deler dette og kan høres ut som jeg er gal altså.. men jeg er oversei ei ordentlig jente altså;) men etter jeg ble mamma (noe jeg elsker) så kom angsten samtidig......

ORIGINAL: Kronejenta85

krybbedød er den som topper alt.. :S ei som skrev det hadde skjedd i bilsete o.l.
og unger som slutter plutselig å puste o.l..

kjenner nesten det tipper over. skjønner ikke hvorfor jeg leser sånt!! huff..
Sorry att jeg deler dette og kan høres ut som jeg er gal altså.. men jeg er oversei ei ordentlig jente altså;) men etter jeg ble mamma (noe jeg elsker) så kom angsten samtidig......

Uff jeg har det akkurat som deg.. er kjempe slitsomt! Jeg må sjekke at hun puster hele tiden og er livredd for at hun har fått både det ene og det andre. Er utrolig slitsomt.
Men det blir nok bedre etterhvert når de blir litt større og robuste[;)]
Jeg tør ikke å lese på internett jeg, for det har jeg funnet at er VELDIG dumt.

Back
Topp