Er det bare jeg som har vond smak i munn/ på tunga?

Nabofruen

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2018
Som gjør at jeg må spise / tygge på noe / ha noe i munn H E L E tiden, ellers er det «like før» jeg kaster opp. Jeg innbiller meg det er den vonde smaken på tunga som meg kvalm .. hater den smaken ..

Gått opp så mye i vekt...og så Lei av at jeg må spise på noe hele tiden for å ikke spy :-(
Føler meg så tjukk og fæl og blir litt deppa av det :(
Når går denne leie smaken i munn bort?

Jeg har akkurat samme smaken du beskriver! Må ha noe i munn heletiden.. enten det er mat eller drops.. pusser tenna heletiden også.. kommer jo til å rulle hvis det fortsetter sånn..:p

Sniker fra oktober. Har det også slik. Har konstant tyggis eller drops i munnen, og har måtte hatt det i fem uker nå :/ er kvalm fra før og det hjelper virkelig ikke med den stygge smaken i munnen. Er i uke 12 nå, og innbiller meg at det begynner å roe seg litt, har iallefall vært små deler av dagen idag uten tyggis i munnen

Den smaken i munn har jeg ikke opplevd men høres utrolig slitsomt ut. Kjøp deg noen gode drops som du kan suge på ? ☺️

Har det på akkurat samme måte. Synes nesten den fæle smaken i munnen er det verste symptomet! Håper det går over, men husker ikke når det ga seg sist graviditet..

Jeg og..tror det er noe som følger med kvalme..Så tipper det gir seg etterhvert som kvalmen blir mindre

Høres ikke noe særlig ut.. :dead: Får håpe det snart går over hos dere alle!:)

Har en vond smak i munnen om morgenen[emoji87]

JA altså..det har jeg også men er ikke det bare generelt morgenånde ? :knegg:
Haha, jo, er det da[emoji16] [emoji28] [emoji9] Men den er så fæl i smaken at jeg må stå opp å spise for jeg blir kvalm av den vonde smaken[emoji8]

Er det ingen andre enn meg som ikke har det? :wideyed:
Jeg har ikke en følelse av ekkel smak. :) Men har hørt at det er en vanlig gravidplage. Glad jeg slipper det for å si det sånn!!!

Jeg og kan skrive navnet mitt med blokkbokstaver under på dette! Helt j**** slitsomt med denne smaken, den minner meg liksom om magesyre/oppkast, tenker at det er bra for tennene

Back
Topp