Er det bare jeg som er rar?

litjpia.tm

Elsker forumet
Synes nemlig det er litt merkelig å gå og kjøpe seg en kopp der det står "verdens beste mamma" eller "verdens beste bestefar" på selv. Synes liksom det er noe som barnet selv skal komme på å kjøpe når det blir gammelt nok til det.... Hva synes du om det? Har du vært og kjøpt deg en slik kopp selv?

hehe.. noen som faktisk kjøper en slik kopp selv??
Jeg har kjøpt slik til andre som er ment fra datteren min, men ikke til meg selv :)

Eh nei jeg skryter ikke på meg det:P

Melkesjokoladen skrev:
hehe.. noen som faktisk kjøper en slik kopp selv??
Jeg har kjøpt slik til andre som er ment fra datteren min, men ikke til meg selv :)

Det er noe som jeg også kunne ha gjort, for det er jo kjempekoselig! Men, de jeg snakker om kjøpte de selv de emoticon Må si jeg ble litt paff (og litt lattermild!) emoticon

Tøsa skrev:

Det jeg også tenker!! emoticon

Virker rart vil jeg si
Her fikk jeg slik kopp av ungene i morsdagsgave i fjord, var mannen min og unga som kjøpte

Har jeg aldri tenkt på en gang! Om det er rart eller ikke har jeg liksom ikke gjort meg opp noen mening om.... 

Har aldri kjøpt en sånn til meg selv nei, og kommer nok garantert ikke til å gjør det heller..
Derimot kjøpte jeg til Pappa'n på farsdagen i fjor, fra lillemann, såklart.. Fordi han fortjente det.. Håper jeg har gjort meg fortjent til en sånn tittel også, en dag.. :)

Labambie skrev:
Har jeg aldri tenkt på en gang! Om det er rart eller ikke har jeg liksom ikke gjort meg opp noen mening om.... 

Tenkte nøyaktig det samme...

Kan legge til at jeg ikke synes det er noe galt i å tenke at man er "verdens beste mamma". Generelt er det flott med mødre som har selvtillitt som mor :-)

hehehe høres litt rart ut å kjøpe det selv ja... det er slikt jeg har kjøpt her til pappaen, bestefaren, mormoren og bestemoren fra gullet her:)

Vi kjøpte "Verdens beste bestefar" og "Verdens beste bestemor" til svigers da vi ventet guttungen, og jeg har kjøpt pappakopp til mannen min. Men jeg ville aldri gått ut og kjøpt en "verdens beste mamma" til meg selv...

Hehe. Nei en sånn kopp hadde jeg aldri kjøpt til meg selv.

Men jeg har faktisk sagt til veslejenta at hun er heldig som har en sånn fin mamma som meg. (Det var etter at jeg hadde sagt at jeg synes jeg var så heldig som hadde sånne fine barn som henne og broren hennes.)

jeg har mange verdens beste mamma/kjærest/venn osv, men de har jeg alle fått i gaver. Kunne ikke gått å kjøpt meg slike til meg selv. Men har gitt til både pappaen, besteforeldre, tante osv i gave fra barna :)

litjpia.tm skrev:

Tøsa skrev:

Det jeg også tenker!! emoticon

Nå vet jeg hva jeg skal ha i bakhånd til morsdagen... ??

EY! Jeg er alenemor ok! Ingen andre som tar seg bryet med å kjøpe noe til meg fra Daniel, det har aldri skjedd noen gang...
Og når koppen var så fin så ga jeg han 20kr og sa at han fikk bare værsågod å kjøpe en sånn til mamma :P
Teknisk sett så kjøpte jeg den jo til meg selv da :P

Back
Topp