Er det bare jeg som er paranoid....

Emz mamma

Elsker forumet
Altså, nå har jeg en del dårlig statistikk bak meg. Men har ikke kommet "så langt" uten småblødninger eller mørk utflod som har utviklet seg til en SA tidligere. Men jeg går hele tiden å kjenner på om det kjennes bra ut, går på do 20 ganger bare for å sjekke at alt "står bra til".... Har fått ultralydtime den 21 juli nå da, så det blir mitt første mål!!!

Dette barnet/ev. disse barna er sååååå etterlengtet!!!!!!

ORIGINAL: Emz mamma

Altså, nå har jeg en del dårlig statistikk bak meg. Men har ikke kommet "så langt" uten småblødninger eller mørk utflod som har utviklet seg til en SA tidligere. Men jeg går hele tiden å kjenner på om det kjennes bra ut, går på do 20 ganger bare for å sjekke at alt "står bra til".... Har fått ultralydtime den 21 juli nå da, så det blir mitt første mål!!!

Dette barnet/ev. disse barna er sååååå etterlengtet!!!!!!

Godt å høre vi er to!!!!!

har aldri hatt en SA, men hvis jeg ikke hadde vært gravid skulle TR kommer i går. Gjett om jeg spinger på do hver 5 minutt....

Krysser alt for at det skal gå bra med deg!

Har det helt likt [&:] Sist sa var i mai, fikk aldri tr tilbake og det var jo ikke så rart [8D] Hadde sa i januar også så nå går jeg på nåler og venter vel egentlig bare på at jeg skal begynne å blø nok en gang [:(]

Æ har aldri mista, problemet hos mæ har vært å unnfange. Æ håpa at det går fint med deg og den lille.

Back
Topp