Er det bare jeg som blir gal...

kassie

Glad i forumet
av alt som skal kjøpes?
Jeg sliter SÅ med å bestemme meg for hvilken vogn jeg skal bestille, og ellers føler jeg det meste er kaos! Tenkte inntil nylig at jeg har jo goood tid, men oj så fort tiden går! 22 uker har gått allerede, og jeg gjetter de siste 18 vil gå like fort, om ikke fortere!

jeg mangler bare stellekommode så jeg er ikke stressa vertfall:P Men det er mange som nesten ikke har begynt enda[;)]

Du er ikke alene tro meg [:)]

Jeg har kjøpt vogn da, er ferdig med det.... Men har alt det andre igjen.... Får litt fnatt når jeg tenker på alt som skal kjøpes inn... For ikke å snakke om sånne små ting, som man egentlig ikke tenker på at man må ha....

Hehe, her tar jeg det helt med ro med alt av innkjøp, vi har jo alt fra førstemann. Vogn har jeg bestemt meg for, må bare bestille og hente den og ellers er alt i boks allerede. Egentlig veldig kjedelig[8D] Jeg har planer om å pusse opp rommet til babyen i sommer da, så det gleder jeg meg til, men det er jo evigheter til det blir sommer[8D]

Så bra at det ikke er bare meg da :) Må vel bare puste ut og tenke at det går opp til slutt! :) Har en storesøster som har små, så jeg arver litt derfra, og får litt råd om hva som trengs, men åh det er mye som gjenstår!
Føler litt at om jeg bare klarer å bestemme meg for vogn så skal det meste gå bra [;)]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

jeg mangler bare stellekommode så jeg er ikke stressa vertfall:P Men det er mange som nesten ikke har begynt enda[;)]

Samme her, mangler stellekommode og bittelitt småtteri, men ikke stressa på det. Har i grunnen det vi trenger til mini'n [:D]
Men du er nok ikke alene om å ikke ha shoppa noe særlig enda.... har hørt om mangen, jeg.

Det eneste jeg har kjøpt er 2 plagg[8D] og er heller ikke stressa...
Men skal "bare" ha seng, bilstol og vippestol av de større tingene...har resten..

Back
Topp