er det bare jeg om syns det er flaut!??



LineMerethe skrev:
Tenker ikke så mye over det, men de har jo vært 25 år en gang selv og vet nok at man har ett samliv da;) pappa sa til mannen min da vi fortalte det;" du har jaggu futt i påsæn du gutten min!" ;-)


Hahahahaemoticon  "Futt i påsæn"!!! Jeg hadde dødd!
 
Haha, unnskyld at jeg ler, men det har jeg ALDRI tenkt over! Hvor i all verden tror dere at dere kommer fra da? Storken?

Og det er kanskje noe som ikke stemmer hos dem som får nyheten hvis de tenker "oi, de har hatt sex" og ikke "fantastisk! Barnebarn!".

Våre foreldre fikk vite det den dagen vi fant ut av det, og ble veldig glade alle fire. Og hvis de tenker på at vi har hatt sex? Da får de bare være misunnelige, da!
 
Hehehe.. Nei det problemet har jeg ikke hatt. De fleste foreldre vet nok at vi har sex når man har kommet i den alderen vi har :) Trur nok ikke det er en stor overraskelse :) Lykke til når du forteller dem det :D
 
Det er jo verre når det var planlagt da! For da har msn jo holdt på som kaniner! Uplanlagt kan ha vært den ene gangen i år, man hadde seg :p


Hahaha! Gud hvor jeg ler nå! :-p Må innrømme at tanken har streifet meg og, men har bare tenkt at sånn er det bare! Var verre for samboern når mamma begynte å spørre om jeg ikke hadde brukt prevensjon siden jeg avsluttet svangerskapet i mars. Han ble så flau at han holdt på å dåne :-p Gøy tema det her! :-p
 
"Det er jo verre når det var planlagt da! For da har msn jo holdt på som kaniner! Uplanlagt kan ha vært den ene gangen i år, man hadde seg :p"


Hahaha! Gud hvor jeg ler nå! :-p Må inrømme at tanken har streifet meg og, men har bare tenkt at sånn er det bare. Par har sex, om andre vil det eller ei! Var verre for samboern når mamma begynte å spørre om jeg ikke hadde brukt prevensjon siden sist jeg var gravid (altså Mars) :-P Han ble så flau at han holdt på å dåne! :-p Gøy tema det her! :-D
 
Jeg synes også det er kleint! Men ikke nødvendigvis for at jeg tror folk tenker at vi har hatt sex, men for at det er kroppen min vi snakker om! Men jeg satt på pauserommet på jobb en dag og ei spurte meg om hvordan formen min var, og ei anna begynte å spørre for hun hadde ikke fått med seg at jeg er gravid. Jeg bekrefter det og så sier hun: jasså, du har drevet og para deg du da!" Det var flaut med mange av mine kollegaer satt der! Var kanskje ikke det temaet jeg ville ha over matpakken min!
 
Back
Topp