er det bare jeg om syns det er flaut!??

TulleHøna

Forumet er livet
jeg gruer meg som en liten 14 åring jeg assa!! tenk at jeg skal måtte sitte å fortelle pappa, broren min osv, at jeg har hatt sex!? IGJEN!!
gleder meg til å fortelle alle andre. men familien min.... tror jeg dør på meg!!!

sist gang la jeg verdens beste bestemor og bestefar kopper i posten, med beskjed om at de mtte fortelle familien for det turte ikke jeg :P
 
Hihi :) Jo tanken har slått meg, og synes jo det er pittelitt flaut, men sånn er det jo :)
 
hehe, nei en sånn god nyhet har jeg fortalt med stolthet :D hadde kanskje vært litt flau om jeg var 18-19 år og singel.... hvor gammel er du?

skjønner at det varierer veldig mye hvor åpen man er om temaer som feks sex i ulike familier... men vil tro at en sånn nyhet assosieres med tanker om den lille som skal komme, lukten av baby, om det blir jenter eller gutt osv... ikke tanker om sin egen datters sexliv....
 
haha! jeg er 25 :P 26 når ungen kommer! så jeg vet jo jeg er teit!!
men vi snakker liksom ikke om blomster og bier og denslags i min familie!
kjenner det mest sansynlig blir en mms denne gangen :P

svigermor derimot gleder jeg meg veldig til å fortelle!!
 
Hahaha, jeg føler det på AKKURAT samme måte! Syns det er kjempeflaut å skulle fortelle det. Litt pga sex-delen, spesielt i forhold til mine mannlige familiemedlemmer, men jeg føler også av en eller annen grunn at det er flaut å ha tatt valget om å bli mor?? Jeg er 25 år, og VET at jeg har flere i familien som venter på det her..men likevel.. huff :P
Skal inrømme at jeg har sett for meg å bare sende dem et brev med nyheten hahah
 
hehe det har jeg ikke tenkt på engang, og håper ikke foreldra mine gjør det heller egentlig. det kom jeg på nå så takk for den du emoticon  på en annen side, det var jo sånn jeg kom til verden og
 
pappa sa det sist jeg var gravid!! at han ble jo kjempeglad for nyhetene! også kom han plutselig på hvordan det hadde skjedd og da måtte han bare riste de tankene ut av hodet!! herre guuuuud!! hahaha

 
Hahaha!! Nei, kan ikke si det.. Men nå er ikke pappa i live lenger da :( Han fikk ikke oppleve gutten min heller. Mamma var med meg på ene tidlige innvendige ultralyden sist, da sambo ikke kunne. Hahha!! Det eneste som var litt pinlig da, var at gyn ville vite hvor langt jeg mente og jeg mente jo at jeg visste nøyaktig.. for ehem.. vi hadde bare fullført en gang.. Den satt litt langt inne når mamma satt i stolen ved siden av... 
 


TulleHøna skrev:
haha! jeg er 25 :P 26 når ungen kommer! så jeg vet jo jeg er teit!!
men vi snakker liksom ikke om blomster og bier og denslags i min familie!
kjenner det mest sansynlig blir en mms denne gangen :P

svigermor derimot gleder jeg meg veldig til å fortelle!!


så bra at svigermor er en du kan fortelle nyheten med glede :D
det er ikke teit, har bare aldri tenkt på at det er noe å tenke på :P gå for mms!
 
Hahaha :D Jo, jeg syns det var dødspinlig å fortelle det til foreldrene mine! Og ihvertfall siden det ikke var planlagt en gang...
 


Minismurfen skrev:
Hahaha :D Jo, jeg syns det var dødspinlig å fortelle det til foreldrene mine! Og ihvertfall siden det ikke var planlagt en gang...



Det er jo verre når det var planlagt da! For da har msn jo holdt på som kaniner! Uplanlagt kan ha vært den ene gangen i år, man hadde seg :p
 
Jeg synes også det er litt smålig pinlig! Jeg grua meg veldig til å fortelle det til pappa sist, tror ikke han fikk vite det før jeg var 16-17 uker på vei, mens andre familiemedlemmer fikk vite det da jeg var 12-14 uker :-p
Så denne gangen fikk jeg dårlig samvittighet, og fortalte det til pappa først! Og han ble kjempeglad, begge gangene jeg fortalte det :-D
Denne gangen gruer jeg meg til å fortelle svigermor! Forrige gang sa hun "Jaha.. Er det så lurt da? Har dere tenkt nøye gjennom dette?", så denne gangen forventer jeg ikke noe :-p
 
Tenker ikke så mye over det, men de har jo vært 25 år en gang selv og vet nok at man har ett samliv da;) pappa sa til mannen min da vi fortalte det;" du har jaggu futt i påsæn du gutten min!" ;-)
 
Jeg syns ikke det er flaut mtp at akke får vite at vi har hatt oss, for meg er det verre å uttale ordet GRAVID. Jeg hater det! :p Det er det verste jeg sier. Når vi snakker om det, jeg og typen, så sier jeg alltid at jeg "er med barn", "er på tjukka", "er svanger" og alt annet enn akkurat GRAVID :p 

Typen kom hjem fra jobb en dag, da hadde han fortalt sjefen at han skulle bli pappa, og reaksjonen til sjefen var "jasså, har du pult nå!" Det syns jeg var rett og slett frekt og barnslig sagt! :p Men det er vel sånn de har det på jobben da, ikke vet jeg ;p
 
Jeg syntes ikke det var noe flaut. men vi er ganske åpen hjemme da;-) på jobben var det flere som kom med morsomheter om sex, men bare morro med en åpen tone.
 
Hehe, nei det synes jeg ikke er flaut! Men vi er veldig åpne i min familie, og jeg er en veldig åpen person, så jeg pleier ikke å holde så veldig mye hemmelig
 
Vet du, jeg syntes ikke det er flaut i det hele tatt på den måten du beskriver, men denne gangen gruer jeg meg litt, fordi mine foreldre kommer til å syntes det er dumt å få to barn før jeg er ferdig med studier, ikke eier vi egen  bil ennå,, mannen er jobbsøkende osv... Men alt det der - det ORDNER seg, det vet jeg jo:) (OG nei, vi har ALDRI vært blakk, og ALDRI spurt etter penger!)
 
Nei. DET tenker jeg virkelig ikke over. Jeg regner med at alle voksne par har et velfungerende sexliv og har sex oftere enn bare noe de reproduserer seg :P 
 
Mamma gikk det veldig greit å fortelle det til, men pappa er det bare dødsflaut å fortelle det til!
 Han får vente noen uker til :P
 
Pappa sa forrige gang at: ja nå vet vi hva du har gjort! :P men jeg driter langt i det :P hans tanker er hans tanker :P men så skal det sies at han er kjempe glad i barnebarna sine så han sier det mest på tull ;) med tanke på at vi har vært sammen i 7 år så var de nok ikke trodd at vi ikke har hatt sex før liksom ;P
 
Back
Topp