er det bare iphone som gjelder??

mamma_møø

Glad i forumet
Uff ... jeg har så lyst på iphone... men er jo egentlig litt imot apple (selv om jeg bare elsker ipad'en min!). Problemet er at jeg ikke finner noen alternativer til iphone - bortsett fra kanskje Sony Ericsson Xperia Arc S. Hva ville dere valgt?

Har dere noen andre alternativer enn disse to, kanskje?

gubben har iphone 4, jeg har samsung galaxy s2.. og jeg ville ikke byttet med han iallefall :D

... også er det så vanskelig med apple - er det en ny iphone rett rundt hjørnet? Hvordan er den? Er det totalt idioti å kjøpe 4s nå? Eller blir ikke 5 så annerledes?

Jeeezez - av alle vanskelige valg i livet ... :-P

Jeg digger samsungen min jeg..

Det som er med samsung/sony ericsson o.l. VS apple er at de har åpnere muligheter for endring. På apple kan du endre bakgrunn, that's it..

På f.eks samsung S2 kan du bruke laste ned egne launchers og endre på det meste

Dollface skrev:
gubben har iphone 4, jeg har samsung galaxy s2.. og jeg ville ikke byttet med han iallefall :D

Samme her 

Dollface skrev:

Samme her 

Jeg har HTC og er fornøyd med det, blir aldri noen Iphone på meg! Syns det er idiotisk å være "låst" til alt apple-driiit.

Jeg var ikke fornøyd med min iphone 4s, så jeg byttet til samsung galaxy s2:)
Veldig fornøyd med den!

Har samsung galaxy s2 og elsker den!

Jeg hadde 3gs og måtte ha ny, og da sto jeg mellom arc og 4s, jeg kjøpte 4s... angrer igrunn ikke.

Du må først og fremst finne ut hvilken operativ system du vil ha, altså android eller iphone.

Jeg angrer iallfall ikke, med en iphone kan du gjøre alt så å si! :)

kristin1986 skrev:
Jeg hadde 3gs og måtte ha ny, og da sto jeg mellom arc og 4s, jeg kjøpte 4s... angrer igrunn ikke.

Du må først og fremst finne ut hvilken operativ system du vil ha, altså android eller iphone.

Jeg angrer iallfall ikke, med en iphone kan du gjøre alt så å si! :)

... men jeg veit jo hva jeg egentlig vil ha, det er bare det at det irriterer meg sånn at jeg absolutt vil ha det!! Derfor prøver jeg å finne alternativer til apple. Ser at flere har samsung galaxy s2 og htc - skal sjekke de ut også

Jeg har iphone, samboeren har samsunggalaxys2 og jeg ville aldri i verden bytta med han :-D For min del er ikke android noe særlig. Dessuten har jeg _aldri_ likt en jævla samsungmobil og har vært innom noen, like dum hver gang.

Nei for meg er det iphone som gjelder. Jeg kjøpte ikke før i fjor sommer, jeg hadde ikke noooe lyst på iphone før det. Men jeg tror jeg faktisk har funnet noe som er for meg:o Fra å bytte mobil hver femte måned har jeg nå hatt den hele tiden og er ikke interessert i å bytte /tenker bare på ny iphone nå fordi den er litt sliten i knapp men må vente på neste iphone/. Men så trenger jeg ikke ørten forskjellige skjermer hvor jeg kan ha masse rart og widgets og tull og ræl, har ikke noe behov for å endre på alt, jeg foretrekker at det er enkelt og fint.

Bouncing buttplug skrev:
Jeg digger samsungen min jeg..

Det som er med samsung/sony ericsson o.l. VS apple er at de har åpnere muligheter for endring. På apple kan du endre bakgrunn, that's it..

På f.eks samsung S2 kan du bruke laste ned egne launchers og endre på det meste

Hva mener du med det? Noe jeg ikke vet?
Fortell fortell

Samsung Galaxy s2 uten tvil. Det er en grunn til at flere og flere Iphone-brukere går over til den telefonen.

VenterNr2iMars skrev:
Har samsung galaxy s2 og elsker den!

Back
Topp