Er det bare førstegangs

SeptemberGrogu

Glad i forumet
eller tar alle foreldre like mange bilder?? Er ikke kødd,jeg har over 4000 bilder av gullet og han er 8 1/2mnd...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Skal slette litt nå da,for er mange som er veldig like..

Her hos oss var det uten tvil mest bilder av førstemann..[:)]

Jeg har ufattelig mange bilder av Tobias jeg også.. Det ga seg da han passerte 1 år.. Nå tar jeg ikke bilder HVER dag [:D]
Satser på at det blir mindre når vi skal ha nestemann [8D]

Tar mange bilder av nr 2 her, men er kanskje ikke like flink. Har slettet utrolig mange bilder, for det er jo svært få som  blir bra.

Så ekstrem på å ta bilder er jeg ikke, men angrer, det gjør jeg. glemmer det bare. tenker ikke på det før småen har lagt seg for natta, og vips neste dag er det også glemt [8|]
Tar vell bilder gjennomsnittlig 2 ganger i uka på det meste, om det ikke er noe spesiele " hendelser " da

ORIGINAL: Dollface™

Jeg har ufattelig mange bilder av Tobias jeg også.. Det ga seg da han passerte 1 år.. Nå tar jeg ikke bilder HVER dag [:D]
Satser på at det blir mindre når vi skal ha nestemann [8D]

hehe IKKE -SANT[8D]...
likt her...
roet meg ned til å ikke ta bilder HVER DAG[8D][:D]

Har nok mer bilder av førstemann ja [;)] Da hadde jeg ikke digital kamera og fremkalte nok minst 2-3 filmer i uka[:D]

Har masse bilder på dataen nå, men svært få fremkalte ja...dårlig samvittighet for det [:-]

Her er det blitt tatt mest bilder av tredjemann, men det er fordi jeg fikk digitalkamera da hun var et par uker gammel. ble tatt myyyye bilder opp til 1 års alderen.Nå har det roet seg ned litt [:D]

Godt vi lever i den digitale tidsalderen sier nå jeg[:D] 

har også sykt mye bilder av lillemann, men dabba heldigvis av etter han ble ett år.
tar ikke hver dag nå. [8D]

aner ikke hvor mange bilder jeg har tatt, sorter hele tiden i mapper på dataen, og beholder bare de som er verdt å ta vare på...
er en del mer bilder av vilde enn hermine...
dagene flyr når jeg går hjemme med de to - når jeg har anledning setter jeg meg heller rett ned på rompa, glemmer bort alt som har med bilder å gjøre [&:][&o]

Back
Topp