Er det bare eg som tenker saann og er saa dum.. (ang kjoep av ting til ungen)

3 Hjerter

Forelsket i forumet
Eg har ikkje toert aa kjope noko som helst av babyklaer, eg har ikkje begynt aa strikke noko, sy noko eller sjaa paa noko som helst utstyr foer etter at eg har vaert paa vanleg UL veke 17 - 20...
Eg tenker at visst eg kjoeper noko saa mister eg...

Hehe, ville ikke tenkt slik! Tenk at dette går fint heller og unn deg noe søte babyklær :-)
Eg har ikke kjøpt noe babyklær endå, tenkte eg ville vite kjønn før eg kjøpe noe.

Jeg vil ikke strikke noe før ordinær ul, men har handlet litt ullklær på tilbud og noen søte klær, men det er økonomen i meg som har handlet for jeg syns det er dumt å skulle betale full pris for de samme klærne om et halvt år.

Jeg kjøpte heller ingenting før den ordinære ultralyden. Kanskje en nøytral body og to.. Greit å vite at alt ser fint ut i magen og evt kjønn før en begynner shoppingen:)

Jeg har heller ikke kjøpt noe til babyen, kjenner ikke noe behov for det enda...:) 
Har god tid enda til å shoppe og planlegge!! :D

Venter til etter ul jeg også:-) om det blir en gutt blir det ikke mye å kjøpe.

Jeg har kjøpt et sett med body og bukse, som sambo fikk da jeg fortalte at han skulle bli pappa. Men jeg har fått en del av mamma og søss. Så har vel en bærepose med klær nå, nøytrale ;) Jeg begynte å hekle på babyteppe før jeg ble gravid. Har tenkt som så at jeg får bruk for det en gang... ;)
Nå er jeg i uke 11 og har vært på flere ultralyder hvor alt ser strålende ut. Da tenker jeg at dette vil gå bra :0)
Venter fortsatt med masse kjøp til jeg vet kjønnet, og utstyr venter jeg også med. Men jeg har begynt å plukke ut hva vi skal ha.

Jeg er ikke så glad i shopping, liker bedre gjenbruk og å arve hvis det er mulig. Kommer ikke til å tenke på det enda, venter en god stund til :-)

Back
Topp