er det babyen??

Mailykke2

Forelsket i forumet
Kjennes ut som magen min konstant rumler, men kan det være babyen jeg egentlig kjenner?? Jeg har aldri vært gravid før, så vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter :P Magen kan da umulig rumle hele tiden :P

Hvis magen rumler med rumlelyder så er det sannsynligvis ikke babyen..? De lager tross alt ikke så mye lyd ennå..

Men ting blir jo litt flyttet på når babyen blir større og tar mer plass.. så magen reagerer nok litt på det også :D

Jeg kjenner ikke bevegelser utenpå ennå, men spesielt når jeg legger meg om kvelden så kjenner jeg at den lille beveger seg inni magen.. innimellom er det litt tapp-tapp, men hovedsakelig er det noe som snur seg fram og tilbake innvendig..

Forrige gang jeg var gravid kjente jeg ikke noe før lenge etter ordinær ultralyd.. trodde lissom ikke helt på at det var den lille før jeg kunne kjenne det med hånda utenpå magen også :D

Sambo kjente utenpå flere ganger igår!!!! Herlig!!! Jeg har kjent det utenpå ett par dager nå, men han kjente det først igår. Satt  med hånda på magen under 71 gr Nord og da kom det noen små dult :)
Det høres rart ut at du beskriver det som rumling.. Jeg har alltid beskrevet det som små "dult" i magen...akkurat som om han "banker på". Gjerne bare ett i gangen nå så tidlig.. men vi oppfatter alle dette forskjellig, tror jeg, så trøsten er at babyen er jo der og du finner nok ut av etterhvert om det er babyen du har kjent :) Og uansett, så kan du jo si at det er babyen, det er jo en fin tanke :)

Forrige gang synes jeg de første bevegelsene var rumling, som du sier!
Som om man har luft i magen som flytter seg rundt!
Ettersom babyen ble sterkere kjente jeg dult og dunk.

Back
Topp