Er det baby strek?

For sterk til å være skyggestrek :) Gratulerer så mye, du er nok gravid :D
 
For sterk til å være skyggestrek :) Gratulerer så mye, du er nok gravid :D
Baby!!
Gratulerer :)
Gratulerer, tydelig strek!

Tusen takk! Har aldri opplevd skygge før så det kunne kanskje vært, hehe. Tok to til for en stund siden og det var strek på de også! Skrekkblandet fryd egentlig, selvom det forsåvidt er planlagt; har ikke brukt prevensjon og latt det skje om det skjer. Var forberedt på at det kunne ta tid, så det er mye følelser i sving hos meg nå! Har dere flere; såfall hva følte dere med nr 2? Føler meg nesten slem her jeg ligger og ikke føler den gleden jeg gjorde med første mann…. Men det kommer vel!
 
Tusen takk! Har aldri opplevd skygge før så det kunne kanskje vært, hehe. Tok to til for en stund siden og det var strek på de også! Skrekkblandet fryd egentlig, selvom det forsåvidt er planlagt; har ikke brukt prevensjon og latt det skje om det skjer. Var forberedt på at det kunne ta tid, så det er mye følelser i sving hos meg nå! Har dere flere; såfall hva følte dere med nr 2? Føler meg nesten slem her jeg ligger og ikke føler den gleden jeg gjorde med første mann…. Men det kommer vel!

Her prøver vi på nr 4 nå :)
Alle har vært veldig glede av (vel, nr 1 var et uhell, så kanskje ikke helt det), men så kom verken nr2 eller nr3 noe lett.. skal tydeligvis ikke nr4 gjøre heller, første ordentlige pp, også har jeg ikke eggløsning engang. :p
 
Gratulerer så mye :love017
 
Koselig. Den var rosa og fin. Gratulerer!
 
Tusen takk! Har aldri opplevd skygge før så det kunne kanskje vært, hehe. Tok to til for en stund siden og det var strek på de også! Skrekkblandet fryd egentlig, selvom det forsåvidt er planlagt; har ikke brukt prevensjon og latt det skje om det skjer. Var forberedt på at det kunne ta tid, så det er mye følelser i sving hos meg nå! Har dere flere; såfall hva følte dere med nr 2? Føler meg nesten slem her jeg ligger og ikke føler den gleden jeg gjorde med første mann…. Men det kommer vel!
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp