er det avogtil litt ømt

Sparkene jeg kjenner er så svake ennå, så er ikke akkurat ømt..
Men kjenner det nok mer etterhvert

Når babyen blir større nå, så kan det bli nesten som gnagsår inni magen viss den sparker eller snur seg mye... Utrolig koselig, men veldig slitsomt til tider ! Så det er bare å venne seg til, og prøve å nyte det [;)] For plutselig er det over, og da tar du deg selv i å savne det.... [8D][:D]

jeg er avogtil litt øm/sår inni magen, på ene siden, men synes ikke det minner om de strekke smertene.. men ser liksom ikke for meg at ho sparker så jeg blir øm.. men kanskje det er mye makking og sprelling akkurat der, er mest der jeg kjenner bevegelse også...

jeg kjenner litt ømhet når jeg selv klemmer på magen.. nesten som når jeg har mensen [:'(]

ORIGINAL: Pia20

jeg kjenner litt ømhet når jeg selv klemmer på magen.. nesten som når jeg har mensen [:'(]

ja jeg også, ubehagelig[:'(] når jeg var på ul måtte ho presse endel litt hardt nedover, noe ho prøvde å se, var IKKE godt!!!![:@]

ORIGINAL: annem82

ORIGINAL: Pia20

ja jeg også, ubehagelig[:'(] når jeg var på ul måtte ho presse endel litt hardt nedover, noe ho prøvde å se, var IKKE godt!!!![:@]
'

Ush... nei det er ikke noe godt [:'(] håper det går over for oss begge snart da [:)]

Back
Topp