Er det andre ting enn canesten jeg kan bruke mot sopp

L

Lillespire36

Guest
Hei!
Jeg er snart 10 uker gravid og har fått en tilbakevendende soppinfeksjon, kjenner den kommer luskende. Sist hadde jeg noe krem liggende så mulig derfor det er kommet tilbake siden jeg ikke fullførte behandlingen som jeg skulle. Spørsmålet er iallefall, finnes det noe annet jeg kan bruke mot dette frem til mandag? Jeg rekker på ingen måte apoteket før det stenger for helgen..
 
Nei, det er ingen av de såkalte "kjerringrådene" som vitenskapelig fungerer mot sopp. Og nå når du er gravid burde du værtfall ikke lete etter andre måter.

Du har ikke noen du kan spørre om har canesten liggende? Slik at du får begynt behandlingen før mandag?
 
Ringe legevakta? Eller finne søndagsåpent apotek i morgen?
 
Søndagsåpent apotek, evt også holde deg helt unna sukker i perioden du har plager med sopp.
 
Er jeg som startet innlegget, men fikk ikke til å logge inn vanlig da jeg postet det.

Visste ikke sukker hadde noe å si! Såååå holder meg unna, men har ikke blitt noe verre enn når jeg skrev innlegget så tror nok det går bra å vente til mandag. Uansett, legevakta har vel ikke canesten liggende, de ber meg vel kjøpe det selv på mandag tipper jeg. Takk for svar alle :)
 
Back
Topp