Er det andre som studerer her inne?

tiia85

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg ble ferdig med bachelor i mai, og hadde allerede søkt master da jeg fant ut at jeg var gravid.
Siden det er samlingsbasert satser jeg på å komme meg gjennom på normert tid :) Jobber fulltid ved siden av så lenge jeg kan, og studerer som normalt i permisjonstiden. (Hvis alt går så greit som det gjorde med forrige, det er klart planer kan endres når man skal forholde seg til småbarn ;) )

Er det andre som studerer eller har planer om å studere mens dere er gravide/har permisjon?

Har 50 studiepoeng igjen, og tenker å ta 30 til høsten, håper å få til de siste 20 til våren... 10 av de er prosjektbasert, så det regner jeg med skal gå... men vi får jo se, har ikke noen bebi fra før, så vet ikke hvordan ting vil gå :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Hva studerer du, minnea? :)

Selv fullførte jeg bachelor i sosialt arbeid i våres og går videre med master i det samme.

Skal fullføre bachelor i matematikk :) har tatt årsenhet i norsk året som var, skal bli lærer :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Ska studere til høsten ja, krysse fingra og tør førr at det ska gå problemfritt :-)

Termin 18.2.14

Holder på med master i pedagogikk. :)

Jeg skal ta allmenn påbygg dette skoleåret, så håpet ungen kunne komme i vinterferien! :p

Jeg skal studere fra høsten av. Håper jeg kan ordne med permisjon siden jeg ønsker å gå hjemme med babyen den første tiden.

Termin 1.februar 2014

Har siste året på bachelor i vernepleie igjen, skal skrive bachelor-oppgave i ammetåka ;) håper det går bra :) er ikke krise om jeg må utsette noe, men ser helst at jeg blir ferdig så jeg kan søke jobb når den tid kommer! Jobber en 50% stilling ved siden av studiet..

Termin 16.02.14

Jeg skal studere til høsten, er spent på hvordan d skal gå. Er samlingsbasert. Men hvordan er d med permisjon? Og penger? Om man blir sykmeldt feks?

Jeg studerer førskolelærer, og er ferdig med første året:) har igjen to år, og har store planer å fullføre, men har vært så heldig og fått flyttet over til samlingssbasert fra høsten av igjen=) så her blir jeg student i to år til fremover :)

Jeg tar videreutdanning. Det er deltidsstudie og går over 2 år

Termin 9.februar med første frøet:)

Back
Topp