Er det andre som ikke klarer å følge alderen sin?

fidibbi

Flørter med forumet
Jeg føler meg fortsatt som 19-20år, selv om jeg nærmer meg 30. Jeg føler meg mye yngre enn andre, selv om de er samme alder. Jeg synes fortsatt det er morsomt hvis noen spør om jeg vil ta en kaffe på cafeen,..det er liksom sånn voksne gjør. Eller måten folk snakker på, "så hyggelig" osv
Jeg er student, og har fortsatt ikke vendt meg til tanken på å dra på jobb hver dag og jobbe i flere timer, av den grunn er jeg veldig opptatt av å kunne jobbe med noe jeg liker. Tenk å gå på jobb hele dagen med noe man hater å jobbe med,,, da kjeder man seg omtrent hele livet.
Siden jeg føler meg ung så føler jeg at 20 åringer er like gamle som meg, men jeg vet jeg jo av egen erfaring at de som er 20 ser på en som snart er 30 som voksen/eldre enn dem.

Men hvordan blir man voksen egentlig, føler jeg har gått glipp av noe? Hvordan aksepterer man livets baksider med å bli eldre..alt ansvaret er fortsatt overveldende for meg, jeg venter fortsatt "ubevisst" på at noen snart skal ta over ansvaret, betale regningene, spandere ferie, ..sånne ting foreldre gjør. Men bare så det er sagt så spør jeg aldri foreldrene mine om noe, ikke penger, barnevakt, ingenting.

Jeg kjenner meg litt igjen der ja. Jeg syns liksom også det er så mye som alle andre vet som jeg ikke kan, som f.eks. skatt, regler og ditt og datt. Jeg har ikke en følelse av at jeg skal slippe unna, men mer en følelse at jeg ikke helt strekker til som voksen.

Så sliter jeg med å huske hvor gammel jeg er når folk spør, må faktisk tenke. Jeg er 25, men når folk spør tenker jeg 21-22 max, og syns nesten det er rart at ikke folk reagerer på hvor ung jeg er. :p

Jeg fyller straks 37 år, og føler meg IKKE sååå gammel!:P
Tenk snart 40 år...husker da jeg var yngre at jeg synes mamma var steingammel da hun passerte 40 liksom;)

Jeg "er" 23 år i hodet mitt, men jeg er tross alt 26, og burde bli litt mer voksen i hodet, og i klesveien... :P Nærmer meg jo 30......

Har alltid følt meg eldre enn gjevnaldrede jeg...

Ehem kjenner meg igjen. Har jo jobb, to barn og er snart 25 år, men føler meg som jeg nettopp har blitt 20 :P Hehe, ser kanskje også litt ung ut :P

Jeg hadde det på samme måte helt til jeg jobbet et par år på videregående. Ingen fare, tenkte jeg da. Jeg er helt klart eldre enn russen! :p Dette med å føle seg voksen (dvs. ansvarlig, ikke kjedelig) kom med jobb og ansvar. Nå er jeg 34, og veldig glad for å bli tatt seriøst. Det ble jeg aldri før, og det var ekstremt frustrerende. Ikke så galt å bli voksen, altså! :)

Hehe jeg er snart 20 men jeg føler mg skikkelig gammel :-P

Jeg kjenner meg veldig igjen i hi:) Hihi
Jeg fyller 30 om en måned, og jeg er ikke en dag eldre en 21 ;) Hihi
Jeg kjøpte meg en kjempe fin bukse i helgen å kommer hjem til min mor. Der får jeg spørsmål om jeg har glemt hvor gammel jeg blir . Hihi :p
Mamma var jo steingammel når hun var litt over 30...

Er det regler for bukser når man er snart 30 :P HVilken bukse var det? Kanskje du bør gå over til gråe skjørt som går ned til leggene :P

Er det regler for bukser når man er snart 30 :P HVilken bukse var det? Kanskje du bør gå over til gråe skjørt som går ned til leggene :P

Var Olabukser med hull :p
Hun trodde det var noe jeg hadde funnet i skapet fra jeg var yngere ;)
Man skal vist kle seg etter alderen og hull i bukser han man ikke når man er snart 30 vist :p hihi

Jeg er 35, men bare på papiret!!!

Jeg føler meg yngre enn jevngamle ja... Hjelper ikke at jeg tydeligvis ser ut som om jeg er ca 10 år yngre heller!
Jeg blir vel glad for det om noen år... :p

Jeg er 24, men føler "det passer" å være 19:) Føler kanskje jeg stoppet litt opp ca.rundt der;) Har alltid vært noenlunde voksen av meg, så det er ikke en umoden "19-åring" jeg er da...
Må innrømme jeg ler inni litt meg når jevngamle snakker dravvoksent, type "Jada, så neida, vett kje ka eg ska ha te middag idag eg alse, e sååå leie av å koka for tie";)) (Høres litt voksnere ut med om man hører det med min dialekt, og ikke leser det).

Jeg stoppa et sted mellom 20 og 22. Er snart 27.
Jeg glemmer stadig hvor gammel jeg er. Tror at de som er 30 er 10 år eldre enn meg :p
Også stoppa tidsregninga mi da jeg var russ. Så jeg tenker at de som er født i 1995 er 10 år gamle :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg stoppa et sted mellom 20 og 22. Er snart 27.
Jeg glemmer stadig hvor gammel jeg er. Tror at de som er 30 er 10 år eldre enn meg :p
Også stoppa tidsregninga mi da jeg var russ. Så jeg tenker at de som er født i 1995 er 10 år gamle :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Jeg å tenker at de som er født 95 er bare 10 år :p huff

Back
Topp