Er det andre enn meg...

Termin 26 mai.. Fortsatt ingen tegn til baby! Overtidskontroll imorgen å kommer til å be om igangsetting! Nå er jeg utrolig sliten og lei..

Vi hade samme termin vi da :) hvem er først i måø :) ? har ikke overtidskontroll før fredag :/

Føler ikke jeg ser målstreken forran meg enda hvertfall :( Har du fått bestilt overtidskontroll? Fikk beskjed om å ringe tilbake imorgentidlig jeg, for man fikk ikke avtalt time på st.olavs på forskudd..

Termin 30. Så 3 dager på overtid. Er tredjegangsfødende så er litt overrasket over at det drøyer så!

Fortsatt flere på overtid eller? Dag 3 her nå å fortsatt ingen tegn til baby :-(

Fortsatt flere på overtid eller? Dag 3 her nå å fortsatt ingen tegn til baby :-(
Dag 8 nå.. Var på overtidskontroll idag, ble strippet, og noen timer senere gikk slimproppen! Håper ting kanskje starter av seg selv nå.. Er kjempe lei og utålmodig.. :/ om ingenting skjer i helga blir det igangsetting på mandag!

Dag 7 på overtid. Var på kontroll i dag og blir igangsatt torsdag (dag 10) om jeg ikke har født til da...

Dag 8 nå.. Var på overtidskontroll idag, ble strippet, og noen timer senere gikk slimproppen! Håper ting kanskje starter av seg selv nå.. Er kjempe lei og utålmodig.. :/ om ingenting skjer i helga blir det igangsetting på mandag!
Jeg fødte på torsdag 2 juni. Men jeg hadde ringt føden på st olavs hadde fått time t overtidskontroll dag 8. Ringte når jeg var på dag 6.

Back
Topp