Er det andre enn meg...

Silllje88

Blir kjent med forumet
...som ikke har født ennå? o_O hadde termin på fredag, altså 2 dager på overtid og er så ufattelig utålmodig!!! o_O vondter litt her og der, men ingenting som tilsier at det er noe fødsel på gang :(

Neida- Jeg har enda baby i magen! Tili UL og menstermin var den 22.mai, men Ordinær UL er imorgen 30! Så jeg er sååå utolmodig nå!! Håper hun bestemmer seg for å komme snaaaarest!!

Godt å se jeg ikke er helt alene.. Håper babyene våre bestemmer seg for å komme i den aller nermeste fremtid! ;)

Ja disse siste dagene er SEIGE altså! Skal på kontroll på tirsdag- håper jeg får tvunget jordmor til å strippet meg litt.. Jeg har utslag på protein i urinen og er fryktelig hoven.. I tillegg sover jeg så ekstremt dårlig! Så håper de kan ta det "i betraktning"..

Meg! Termin i dag, og fryktelig utålmodig og lei.. Var bombesikker på at jeg skulle føde ila denne uken, men ser ut til å bli overtid nå. Skal til jordmor igjen på tirsdag for nåler og evt stripping om jeg er moden nok. Denne ventingen er virkelig en prøvelse! Nr 1 kom 5 dager før, nr2 kom 2 dager over, synes godt nr 3 kan komme på termindatoen jeg. ;)

Fikk igangsettingsnåler på tirsdag i uka som var og blei tøyd ganske godt, har ny time på onsdag, håper jeg ikke trenger å bruke den timen!!

Meg! Termin i dag, og fryktelig utålmodig og lei.. Var bombesikker på at jeg skulle føde ila denne uken, men ser ut til å bli overtid nå. Skal til jordmor igjen på tirsdag for nåler og evt stripping om jeg er moden nok. Denne ventingen er virkelig en prøvelse! Nr 1 kom 5 dager før, nr2 kom 2 dager over, synes godt nr 3 kan komme på termindatoen jeg. ;)
Jeg var i utgangspunktet ganske forberedt på overtid da mi første kom 8 dager over termin, men kjenner nå at jeg er veldig utålmodig og orker ikke mange dagene til nei!! :wtf:

Eæhadde termin på torsdagen 26.. så er på overtidsdag 3.. blæææ . Men var forberet å jeg vet jo at han kommer snart iværtfall

Last edited:
5 dager over her :(

Termin i dag.. Vannet gikk natt til lørdag, men babyen er fortsatt på innsiden av magen.. Små rier, men vil liksom ikke ta seg opp...
Begynner å bli sliten nå...

4 dager over her.. Kontroll på onsdag, ser ikke for meg at noe skjer før det...

Vi får vel alle bare smøre oss med tålmodighet dessverre og håpe at det ikke er lenge igjen!!! Her skjer det fortsatt INGENTING :(
Lykke til til alle dere når det skjer noe ;)

Termin i dag.. Vannet gikk natt til lørdag, men babyen er fortsatt på innsiden av magen.. Små rier, men vil liksom ikke ta seg opp...
Begynner å bli sliten nå...
Samme skjedde her.. når jg fødte, vannet gikk men ikke sterke nok rier til å bli en aktiv fødsel så måtte bli satt i gang på dag 2 etter vannavgang , men fra da gikk det fort da , trengte bare en modningstabelett så gikk kroppen min i fødsel av seg selv =)

Termin i dag å ser ikke ut som det kommer noen baby på flere uker enda!!! ;-)

2 dager på overtid - vært på sjekk hos jordmor i dag, null åpning og dermed ingen stripping. Er så skuffet! :(

2 dager på overtid - vært på sjekk hos jordmor i dag, null åpning og dermed ingen stripping. Er så skuffet! :(
Så ratt du ikke ble strippet:/ Når jeg ble igangsatt med nr 2, så var jeg helt umoden og hadde ingen åpning. Ble strippet av fødselslegen ifm igangsettingen. Var grusomt smertefull, så kanskje det var fordi jeg var umoden.

Så ratt du ikke ble strippet:/ Når jeg ble igangsatt med nr 2, så var jeg helt umoden og hadde ingen åpning. Ble strippet av fødselslegen ifm igangsettingen. Var grusomt smertefull, så kanskje det var fordi jeg var umoden.
Fikk beskjed om at det må være minst 1 cm åpning slik at det er mulig å få fingrene inn. Er visstnok uvanlig å være tredjegangs uten åpning på overtid, så det ser ikke ut til at han har tent seg ut med det første.. :( Skal prøve akupressur i dag for å se om det kan hjelpe. ;)

Ja da var "vår" måned forbi! Foreløbig ingen tegn til noen baby her!

Back
Topp