Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i utgangspunktet ganske forberedt på overtid da mi første kom 8 dager over termin, men kjenner nå at jeg er veldig utålmodig og orker ikke mange dagene til nei!!Meg! Termin i dag, og fryktelig utålmodig og lei.. Var bombesikker på at jeg skulle føde ila denne uken, men ser ut til å bli overtid nå. Skal til jordmor igjen på tirsdag for nåler og evt stripping om jeg er moden nok. Denne ventingen er virkelig en prøvelse! Nr 1 kom 5 dager før, nr2 kom 2 dager over, synes godt nr 3 kan komme på termindatoen jeg.![]()

Samme skjedde her.. når jg fødte, vannet gikk men ikke sterke nok rier til å bli en aktiv fødsel så måtte bli satt i gang på dag 2 etter vannavgang , men fra da gikk det fort da , trengte bare en modningstabelett så gikk kroppen min i fødsel av seg selv =)Termin i dag.. Vannet gikk natt til lørdag, men babyen er fortsatt på innsiden av magen.. Små rier, men vil liksom ikke ta seg opp...
Begynner å bli sliten nå...
Så ratt du ikke ble strippet:/ Når jeg ble igangsatt med nr 2, så var jeg helt umoden og hadde ingen åpning. Ble strippet av fødselslegen ifm igangsettingen. Var grusomt smertefull, så kanskje det var fordi jeg var umoden.2 dager på overtid - vært på sjekk hos jordmor i dag, null åpning og dermed ingen stripping. Er så skuffet!![]()
Fikk beskjed om at det må være minst 1 cm åpning slik at det er mulig å få fingrene inn. Er visstnok uvanlig å være tredjegangs uten åpning på overtid, så det ser ikke ut til at han har tent seg ut med det første..Så ratt du ikke ble strippet:/ Når jeg ble igangsatt med nr 2, så var jeg helt umoden og hadde ingen åpning. Ble strippet av fødselslegen ifm igangsettingen. Var grusomt smertefull, så kanskje det var fordi jeg var umoden.