Er det alltid tre streker på CB-digital?

Plutseliten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Februarlykke 2022❄️
Jeg vet, man skal ikke demontere digitale graviditets tester. Men denne testetøsa klarte ikke la være. Har midt i det jeg tror er dpo-land fått positive EL-tester og det kan like gjerne være egg som prøver å slippe på nytt men jeg har ingen EL-slim nå, som jeg hadde ved forrige positive test. Tok en digital g-test for noen dager siden pga medisiner som viste ikke-gravid. Når jeg åpnet den nå er det tre streker der, og alle EL-testene over de siste 2-3 dagene er positive. Har kjøpt en tidligtest som jeg har tenkt å ta senere i dag, men nå ble det litt nervepirrende.
 

Vedlegg

  • 3274D08A-BD18-40DD-9D67-56706EE84CFB.jpeg
    3274D08A-BD18-40DD-9D67-56706EE84CFB.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 76
Ja, det er alltid tre streker.
 
El.tester blir ofte også positive før mens for veldig mange, så det er ikke nødvendigvis en test som viser hverken det ene eller det andre resultatet etter el.
 
Ja, det er alltid tre streker.
El.tester blir ofte også positive før mens for veldig mange, så det er ikke nødvendigvis en test som viser hverken det ene eller det andre resultatet etter el.

okei, tusen takk for svar ❤️ Har aldri før åpnet en digital test, så jeg aner ikke! Men da slår jeg det fra meg og sparer heller testen i kveld til ikm ❤️
 
Back
Topp