Er det alle som

AudiMamma

Gift med forumet
Er det alle som har alt klart til den lille kommer el virker det bare slikt...?

Selv har jeg ikke begynt å vaske klær, ikke gjort klart sengen ol, kun fått kjøpt meg ei ny vogn som jeg kanksje bør sette sammen snart.
Ikke gjort klar stelleplass el noe som helst, føler jeg er ufattelig treg her altså.
Å jeg har kun en uke igjen til vidundere kommer til verden...

Må å si at jeg fortsatt jobber 100%

Jeg har ikke alt klart. Jeg har fått henta ned noen baby klær fra loftet i dag og vasket de.
Men iom at d er jenteklær og jeg ikke vet hva jeg får, så spørs det om det i det hele tatt var vitsi..
Ellers så skal vi flytte om 1 uke, og jeg har ikke fått ordna noe klart enda..

13 dager til termin. Men det jeg ikke rekker før lille kommer ut får vi vel fikse etterpå. Er jo ikke værre enn d :)

er ikke klar her heller. Holder på å flytte inn i ny leilighet, så her ligger alt spredt omkring på alle kanter.. :p Skulle det skje noe nå, så ordner det seg sikkert likevel :))

Ticker id: Y37e

Hm...statusoppdatering herifra...
Vogn: kjøpt en brukt city cross og skal låne city bag av en venninne. Ikke fått denne i hus
Bilstol: Har fra storebror, står på loftet men har ikke giddet å ta den ned og vaske den ennå
Vugge/Seng: Skal låne av familie/venner, ikke hentet ennå
Klær: Har noe fra storebror, fortsatt på kottet. Kjøpt litt nytt men ikke vasket det ennå
Kommode å ha klær i: Bestilt fra ikea i dag så den blir vel levert i løpet av en par ukes tid håper jeg
Alt annet av utstyr: ikke begynt å tenke på det ennå

Så kort oppsummert...her er ikke alt klart nei

Her er ikke mye klart, nei :p Har vogn, bilsete og seng + litt utstyr, men rommet er ikke klart, og må en tur til IKEA til uka for å kjøpe kommode og stellebord. Nå har jeg jo nesten 5 uker igjen, så føler jeg har litt tid på meg, og som nevnt over: ting kan ordnes etter fødsel også. Reiser på ferie til Stockholm imorgen, så regner med at det blir litt babyshopping der :)

Her er ingenting klart enda! Har kjøpt de største tingene da, som vogn, bilstol og seng, men ingenting er satt sammen eller på plass, må vaske klær og pakke sykehusbag osv.. Tenkte jeg skulle begynne med det neste uke:)

Vi fikk vel ordnet med det siste vi manglet (bilstol + base!!) for en ukes tid siden. Ellers begynner det meste å komme på plass nå ja.

Får bare ta ting litt etterhvert i og med at vi har en ganske liten leilighet og ikke vet helt hvordan det blir med stelling av snuppa...altså om vi får til å bruke den stellekommoden vi har satt opp, eller om det enkleste rett og slett blir å skifte på badegulvet.
Tungvint ja, men har ikke så mye valg

Back
Topp