Er det alle som...

MrsMeoh

Gift med forumet
.... opplever dette med hyppig vannlating?
Kan noen komme med erfaringer her eller???

Vet ikke om det er noe alle opplever,
Men jeg gjør værtfall det ;) Spesielt når jeg skal legge meg faktisk..

Vet ikke om det er noe alle opplever,
Men jeg gjør værtfall det ;) Spesielt når jeg skal legge meg faktisk..

Jeg synes det går litt i rykk og napp, men de fleste dagene løper jeg på do mer enn normalt. Det er vel fordi livmoren vokser og presser mot blæren eller noe sånn? Og verre skal det bli 

Jeg synes det går litt i rykk og napp, men de fleste dagene løper jeg på do mer enn normalt. Det er vel fordi livmoren vokser og presser mot blæren eller noe sånn? Og verre skal det bli 

Jeg springer på do hele tiden, på jobb er det nesten litt pinlig for jeg har ikke fortalt noe om graviditeten enda.

En dag jeg var inne på soverommet begynte jentungen på 2 og leite etter meg, og første stedet hun leita var på badet... hehe

Jeg hadde det sånn helt i begynnelsen, da var jeg oppe 1-2 ganger om natta og tissa også.  Men det har gått over heldigvis=)

Ikke veldig på dagtid, men har begynt å våkne en gang om natta. Jeg hadde det helt likt sist også, helt til slutten - da gjorde jeg ikke annet følte jeg :P

For meg kommer det helt ann på hvor mye jeg drikker. Jeg prøver å drikke så mye vann som mulig, så det er klart det blir litt frem og tilbake på do. Men mer enn vanlig, absolutt. Og jeg må opp minst en gang om natten, og da drikker jeg ikke før jeg legger meg. Det kommer av alle hormonene som er i kroppen, og det påvirker visst også blæren og utskilling :)

har det på samme måte her! må ofte på do.. Men drikker veldig mye også da... er utrolig mye mer tørstig enn tidligere.. Våkner minst en gang om natten...

Jeg merker ikke så mye forskjell på dagtid, tror jeg, men på natta.. Kjære min tid, jeg er oppe og tisser fra 3-5 ganger. Jeg har forsøkt å ikke drikke så mye (drikker vanligvis mellom 1-2l om dagen), ikke drikke etter klokken 19.. 

Hvorfor er det sånn? Skjønner at mot slutten av svangerskapet kan det bli trangt inne i magen og at det presser på blæra, men i uke 10 ??!

eg merker ikkje så masse til dette med å gå masse på do. så klart drikker eg masse vann, så må eg oftere på do. for vann har eg blitt veldig glad i :) men går ikke såå ofte på do.. har ikke telt :P kanskje jeg skal ha en liste på do :P kanskje det er flere enn jeg tror..

går på do 1-2 ganger om natta da.. det er nytt.. og utrolig kjipt! for da klarer eg ikkje sovne igjen! har en forferdlig snorke motor ved siden av som ja... ikke er lett å sove til :P så legger meg ofte på gjesterommet etter dobesøket.

solrosfröen: 3-5 ganger om natta! kjære! da kan det vel ikke være stort med søvn på deg! :( høres mye ut!

Jeg har ikke merket noe til det i det hele tatt jeg, faktisk. Går sjeldent på do fremdeles :)

Nei, merker ikke så mye til det egentlig. Jeg er vant til å måtte stå opp en gang og to om natta uansett for å tisse så det kobla jeg ikke mot at jeg var gravid (før jeg testet pos) ;-)

Back
Topp