Er det økedager på gang?

Bamsemin

Glad i forumet
Noen som vil dele erfaringer om økedager?
Min 12 dager gamle jente har fra i går kveld våknet mer til, men også blitt mer misfornøyd. Hun skriker masse og det eneste som hjelper er puppen eller når pappa bærer henne slik at hun ligger på magen. Det kan jo virke som det er mageknip siden hun roer seg litt når hun får ligge på magen. I dag har det vært skriking hele dagen, men ingen bæsjebleie, som jeg syns er litt rart! Hun pleier å ha minst 3 bæsjebleier i døgnet.
Noen som kjenner seg igjen? Er det dette som er økedag?

Jg føler jg kun sitter med puppen ute! Lille er 3 uker i dag

Jg føler jg kun sitter med puppen ute! Lille er 3 uker i dag

Ja, samme her! Det kjipe er jo at jeg har blitt så sår på den ene brystvorta, så har nesten bare gitt fra den ene puppen i dag! Håper ikke den også blir sår!

Kan være økedøgn, men siden hu roer seg når hu får ligge på magen kan det å være luft i magen som plager lille, da er det ofte deilig med litt press på magen. [emoji5]

Akkurat lik her i huset også ! Min er 18 dager og jeg sitter og ammer nesten 24/7 . NON stop . Puppene er vonde å ta på. Rekker ikke å smøre dem med salve da her er det amming konstant . Ofte mageknip her også og hun roer seg når man går rundt i huset med henne eller bærer henne på magen . Passer på at hun raper etter måltidene . Jeg har en følelse av at den første måneden er den som krever mest av oss, alt er nytt , skummelt og gøy på samme tid . Håper puppene slutter å være så vonde snart

Akkurat lik her i huset også ! Min er 18 dager og jeg sitter og ammer nesten 24/7 . NON stop . Puppene er vonde å ta på. Rekker ikke å smøre dem med salve da her er det amming konstant . Ofte mageknip her også og hun roer seg når man går rundt i huset med henne eller bærer henne på magen . Passer på at hun raper etter måltidene . Jeg har en følelse av at den første måneden er den som krever mest av oss, alt er nytt , skummelt og gøy på samme tid . Håper puppene slutter å være så vonde snart
Er så enig! Dette er min første og jeg blir overveldet over alt til tider, dette bittelille nydelige vesenet som er så avhengig av oss:wideyed: Men det er så fantastisk og moro! Lille har ikke hatt økedøgn enda, spent på hvordan det blir :rolleyes:

Da mi var 12 dager gammel, måtte hun ha mat hver halvtime-time fra ettermiddagen til sent på kvelden. Det var skikkelig slitsomt, men det ble med det.. Det var visst hennes versjon av økedøgn.. Ikke hatt noe mer av slikt (mild kveldsuro bare), og baby er 20 dager nå. Kommer vel snart en ny runde [emoji12][emoji106]
Ikke vits i dog. Har melk i massevis... [emoji85]

4+2 her og økedøgn for andre gang. Første gang var ved 2 ukers alder og varte kun et lite døgn. Henger i puppen omtrent hele våkentiden.

Back
Topp