Er desperat etter hjelp....

Emz mamma

Elsker forumet
Torsdag fant jeg ut at det ikke var blitt noe av den siste innsettingen som var ett fryseforsøk.... Jeg har panikk og er så redd fordi vi har bare det siste (altså det 3.) IVF forsøket igjen... Hva er det som er galt?! Vi fikk en nydelig datter etter 3 uker sammen i 2003 og nå går det ikke..... jeg er så redd for at fremtiden ikke gir oss flere..... Har blitt gravid mange ganger men har aldri fått fullført.....
Hva kan være galt?!?!?!?!? [:(]

Hva som kan være galt? Det er nok umulig å svare på...
Jeg ville lagt alt i hendene på legene, de er nok de eneste om KAN ha en formening om hva som skjer.
Men når det er sagt har du jo fortsatt et forsøk igjen. Så du må ikke gi opp enda...
Er mange som blir gravide på det tredje forsøket, andre igjen må jo ha flere enn tre forsøk også...Det er vanskelig, tøft og tungt å teste negativt, men man må bare se framover. Som sagt du har ihverfall en sjanse til.
Stol på legene, de jobber jo for å få deg gravid[:)]

Masse lykke til videre

Jeg har ikke kommet så langt i prosessen enda og kan nok ikke vite hvordan du har det.... Håper inderlig at det siste IVF forsøket som er det som skal til.... Vet ikke hva jeg kan si men krysser fingrene for at det bare MÅ gå bra og en ny spire kommer til dere[:)]

Hei[;)]føler det samme som deg[:(]jeg spurte legen hva som kunne vær galt siden det ikke klaffer for oss, da svarte han meg at jeg kom til og bli gravid, det kom bare ann på tid og litt flaks[;)] noen klaffet det på første forsøk mens andre måtte ha fler forsøk[;)]lykke til..

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg har ikke kommet så langt i prosessen enda og kan nok ikke vite hvordan du har det.... Håper inderlig at det siste IVF forsøket som er det som skal til.... Vet ikke hva jeg kan si men krysser fingrene for at det bare MÅ gå bra og en ny spire kommer til dere[:)]
sign.[:)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

ORIGINAL: RANDÅLF

sign.[:)]

Back
Topp