er dere

bebi

Elsker forumet
aline hjemme om dagene eller er sambo hjemme..her er sambo begynt på jobb at.sku gjerne hatt han her ja[:)]

sambo er hjemme samen med meg, er sykemeldt pga prolaps, venter på mulig operasjon. Ska ærlig innrømme at jeg skulle ønske at han jobbet noen ganger ja, trør oppå hverandre hele dagen

Samboer har begynt å jobbe igjen, for ei god stund siden...

Alene ja. Kjæresten min er selvstendig og har jobbet hele tiden. Men det går veldig fint [:)]

Er hjemme alene. Sambo begynte på jobb igjen etter 1 uke. Men det helt fint det

Sambo var tilbake på jobb mandag etter fødsel (fødte fredag). Han driver eget firma, så han kunne ikke ta fri. Men han har heldigvis begynt litt senere sånn at han kan kjøre Oliver i barnehagen. Må komme inn i rutiner først før jeg kan stå opp å kjøre han.

Og i går fikk jeg sove fra 19 til 21. Jeg var såå trøtt, da tok han begge barna.

samboern min har gått sykemeldt å venta på operasjon hele svangerskapet mitt, og nå 16.mai operete han (skuldern), så nå skal han gå 3 mnd til sykemeldt.. så er det tilbake til jobb å bygge hus i sept!!! syns det er veldig greit å ha han hjemme egentlig[:)]

Sambo har jobbet 1 uke nå. Har gått bra å være hjemme selv.[:)]

Sambo har vært hjemme i 14 dager etter fødselen.. men da har jeg liggi på sykehus så vi har ikke fått så mye tid sammen.. Så han begynner på jobb igjen på mandag.. kjedelig.. [:-][:-]

Samboeren min var hjemme i 14 dager etetr fødselen,nå er han reist på sjøen og blir vekke i en måned. Kjempe kjedli,kunna tenkt me å hatt han hjemme ei stund til !:)

Hos oss er dte nå jeg som styrer alene på dagtid[;)]
Men samboer jobbet halv dag i 2 uker (hadde bare krav på 1 uke siden jeg var arbeidsledig...men den snille sjefen lagde en avtale med han om å jobbe halv dag i 2 uker i stedet[:)]) og det var kjempegodt...meeen er egentlig litt godt for min egen del å kunne sjefe litt alene...for det er ikke alt vi er enig om[8D]

han har jobbet hele veien. var hjemme et par dager da jeg havna på sykehuset noen uker etter fødselen. hadde vært kjekt å ha han mr hjemme.

Back
Topp