er dere.....

CasMal

Forelsket i forumet
Flink til å ta gravid og ammende kosttilskudd jenter?? Jeg var flink med flaten, og så fort jeg sluttet og ta den kjøpte jeg inn kosttilskudd for 2-3 trimester. Var flink første uken, men så dabbet det av...:( tar kanskje hver 2-3 dag... Huff, må vel bare stramme meg selv opp litt.....:-/

jeg tar gravidtilskudd som jeg har tatt siden jeg fant ut at jeg var gravid, rundt 5 uker og tar det enda :) + triobe som jeg fikk av legen min :)

næææ. kunne vært flinkere. Boksen står jo på kjøkkenbenken, men den er veldig lett å gå forbi :P

Må nok skjerpe meg litt ja.

Hehe, står på kjøkkenbenken rett foran meg hver dag også, men som du sier.... Lett og gå forbi:(

Jeg er ikke flink i det hele tatt.

Oj,der minna du meg på det! Tar det om kvelden etter tannpuss for om morran glemmer jeg det garantert.

Er det piller for 2 og 3 trimester også?
Jeg tar bare jerntabletter som legen har skrevet ut jeg.
Tok de gravid-pillene frem til uke 13 da.Men det var bare folat, vitaminer og tranpiller.

jegipaden bruker en gul pakke fra apoteket som det stå: gravid og ammende kosttilskudd for 2 og 3 trimester og hele ammeperioden. Prøvde å få med bilde av pakken, men skjønner ikke hordan jeg får lagt inn bilde fra ipaden:(

Bruker samme vi CasMal. kanskje vi skal minne hverandre på det hver da??? Spørre om vi har tatt den, å hvis ikke, så mååååå vi ta den med en gang noen nevner det? :D

Jeg også har en gul pakke fra apoteket. Står første trimester på den hvis jeg ikke husker feil. Men at man gjerne kan fortsette hvis man vil. Jeg er ikke noe flink til å ta vitaminer ellers,men jeg tenker at jeg sikkert trenger det nå som det er en til som tar av næringa mi.

Hm, trodde et øyeblikk jeg fikk til med bilde, men den gang ei....:(

Jeg tok først ren folat, så gikk jeg tom og kjøpte sånn gravid multivitamin. Men da den ble tom har jeg ikke kjøpt ny.. Og det var vel i slutten av november kanskje... Huff da, ikke så flink!

Jeg gikk bare på folat dtil ca uke 14. Men har spist grønnsaksbjørner ;) Og har noen tranpiller jeg aldri husker å ta..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg var veldig flink første trimester til å ta folat og tran hver morgen,men etter uke 13 så dabbet jeg helt av.. tror nok jeg skal investere i den gule boksen dere snakker om :b husker å ha sett den på apoteket :)

Jeg tar bare
møllers total...er ikke for gravide, men er bare tran og omega3 :-) så kan fint ta dem når man er gravid...etter uke 13 har jeg ikke tatt noe for gravide :-/ kanskje det er veldig dumt?

Jeg tok folat til uke 12, og den sleit jeg med å få i meg uten å kaste opp. Så det er dårlig med andre tabletter gitt.

Jeg tok folat frem til uke 12.
Jeg fikk jo influensa, halsbetennelse, bihulebetennelse, forkjølet på rad og rekke her i høst, og da kjøpte jeg meg vitaminer for gravide (den gule pakken på apoteket)

Har brukt opp en, og holder på med andre pakken. I begynnelsen tok jeg daglig i desperasjon om å bli frisk... Hehe... Nå tar jeg kanskje hver 2-3 dag.
Er frisk nå da, og SKAL ikke bli syk igjen heller.. Det var uberslitsomt!!!

Back
Topp