Er dere

Kløverfire

Betatt av forumet
flinke på å tilby di små vann/drikke mellom måltidene?

Jeg tilbyr mme etter måltidene (etter råd fra helsesøster) og prøver å få i han vann til middagen.. men utenom det er jeg ikke så flink.. har prøvd litt di siste dagene..

et annet spm til dere som gir fra tutekopp; var det vanskelig å innføre dette? min skjønner det ikke.. det er tupperware-koppen vi bruker da.. kanskje jeg må prøve en annen?

Vi har også Avnet sin tute kopp å det gikk kjempe fint.
Hun drikker vann til alle måltidene med fast føde også får hun mme to gang for dag, ellers er jeg nok lite flink. men har prøvd litt nå de siste dagene, men virker ikke som hun er så interisert i det.

nja prøver og huske det vær dag da men..[:)]

Jeg får litt angst for brødsmuler og matrester inni tutekoppen [8D] Så hun får en stund etter at hun har fått grøt og brødskive. Hahaha. Jeg er så teit [:D]  (Jeg vasker så klart tuten, men er så redd for å ikke få med alt)

Men hun får leke med tutekoppen flere ganger om dagen, og da er det litt over 1cm vann i koppen. Da drikker hun faktisk en del [:D]

ja her er vi faktisk flinkr til å gi vann imellom, han elsker vann, så ikke no problem der, mn ikke no tutekopp enda, dt skjønner han ikke, blir i flaska hans [;)]

Her vil han ikke ha noe annet å drikke en melk så blir ikke stort utenom måltidene.. tutekoppen er heller ikke spennende så..[:-]

Back
Topp