Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde håpet på sånn diger huske på lekeplassen de har laget nå, men nei det ble to dekk. Var en sånn nært oss da eldste var baby og den kunne jeg bare legge han oppi.Prøvd 2-3 ganger.. Han virket litt sånn, hva skal jeg gjøre nå..
Prøve igjen snart![]()
Ellers har vi husket litt og slik.. Det syntes han er gøy..
Ja syntes de bør være flinke til å inkludere de minste også.. Ellers kan du lage noen med babysete.. Den store lekeplassen i sentrum har 2 babysete og der er det ofte kø, så tydelig populærtHadde håpet på sånn diger huske på lekeplassen de har laget nå, men nei det ble to dekk. Var en sånn nært oss da eldste var baby og den kunne jeg bare legge han oppi.
Jeg tenker de tre minuttene holder i startenHan hater snøen. Var ute med han i sta, men sur etter tre min krabbing i snøen og stappa huet nedi, da ble det enda verre. Skjønner han godt, stiv som en pinne ble han med klær på å selv om jeg valgte tynn dress med masse ull under. Han er fornøyd hvis han får sitte på akebrettet å kikke daHan bryr seg ikke om det går fremover. Ikke antydning til smil en gang. Haha.
Ja, det er klart. Men det er mange som begynner i barnehagen før de kan gå, og i mange barnehager må alle være ute uansett. Og de blir ikke båret rundt. Så det skader ikke å trene littNei ikke egentlig. Syns det er lettere når de kan gå selv![]()
Ja, det er klart. Men det er mange som begynner i barnehagen før de kan gå, og i mange barnehager må alle være ute uansett. Og de blir ikke båret rundt. Så det skader ikke å trene littDet er bra for å trene motorikken også, fint å krabbe eller åle seg i ulendt terreng.