Er dere ute av skapet?

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Her vet bestevenninna mi, familien ( altså mor/far og svigers), og jobben! Har ikke behov for å broadcaste det på facebook, så det skjer nok aldri.

Min familie vet det + noen av mine venner, men svigers vet det ikke.

Her vet alle det;) Har annonsert det på face, synes det er så koselig at alle blir så glad på våre vegne;)

Her vet alle som "trenger" å vite det, resten finner det ut somde treffer på meg :p Jeg har heller ikke noe behov for å annonsere det på Facebook -har værtfall ikke hatt det til nå :D

nei, er inn ei skapet hehe
jobben vet det og mine 2 nermeste venninner.. ingen andre.. og siden jeg har klart å holde tett til no, så har jeg tenkt å vente med annonseringa til vi har vert på ul den 15 :)

Har ikke sagt det til sjefen enda, så noen stor annonsering er det ikke. Men greier ikke å skjule det for venner og familie, siden vi har ventet så lenge på å kunne sette igang med prøvingen. Alle får vite det fortløpende etterhvert som jeg møter dem. Det er jo litt gøy å spre budskapet litt hver dag, så man kan få positive booster hver eneste uke:)

Har ikke annonsert det til noen utenom familie og de nærmeste vennene. De som våger å spør har spurt og fått svar :P Får se om facebook får vite det etter UL

Fairy2 skrev:
Her vet alle det;) Har annonsert det på face, synes det er så koselig at alle blir så glad på våre vegne;)

Alle som trenger å vite det vet det, men har ikke broadcastet det på facebook :) 

her vet alle det. Publiserte det på face siden jeg har vært sykemeldt og folk spekulerer i grunnen, taaadaaaaa der slapp jeg den forklaringen :):) men kommer ikke til å oppdatere med jordmortimer og bevegelser på Facebook.. Det holder vi for oss selv!!

jeg har fortalt det til familie, sendte bilde og brev i uke 12 og de fleste venner vet det :)
jeg har ikkje sagt det på facebook, har ikkje hatt behov for det ennå ;)

bygda eg bur i e ikkje så stor så ryktet går jo fort. når en først har gjort det offentlig for familie er det jo flere som vil fortelle nyeheten videre :)

blir nok ikke noe facebook med det første. men en eller anna dag kommer vel den første gratulasjonen fra noen ;)

Lizz83 skrev:

hvorfor har du ikkje fortalt det til svigers da? er ikke mannens familie like viktig som din?

ikke helt, men stykkevis og delt... Fortalt det til mamma og venninner pluss litt her og der, men ikke søsken, og øvrig familie. Merkelig, I know! men handler vel om, at man sier det der man vet reaksjonene er hyggelig, å ikke... Hæ, seriøst dere skal ikke ha en til??!!

Har fortalt det til familie og venner:-) men jobben vet det ikke(bare sjefen). Å har ingen behov for å publisere noe på Facebook i nærmeste fremtid. Men rekker med ryktene begynner å svirre, om de ikke allerede gjør det. Og magen vokser så er vell ikke lenge før alle vet det:-)

Er ute av "skapet" for lengst. Her vet familie og venner det, og de jeg har møtt på min vei som har sett magen som bare vokser og vokser og som ikke kan skjules ;-) Facebook har jeg ikke annonsert noe, og kommer ikke til å gjøre det enda. Men regner med en eller annen kommentar etterhvert...

Sa det til jobben i dag... var en lettelse å ha sagt det.. har vært mye borte siden eg har hatt mange eksamener, men de tok det veldig fint:) så nå vet alle det!:) koselig det:)

NinaBeate88 skrev:

Lizz83 skrev:

hvorfor har du ikkje fortalt det til svigers da? er ikke mannens familie like viktig som din?

Oj, gammel tråd... hehe :-) Men vi er enige om at gubben skal fortelle det til svigers. Noe han ikke gjør så nå lurer vi på om vi skal vente til etter ul.
Men i bunn og grunn så har det vært fordi vi har vært usikre på om vi skal flytte eller ikke (nå bor vi i hjembyen til gubben). Ingen av oss har fått jobb her til høsten så nå ser det ut som om at vi må flytte. Og moren til sambo overreagerer med alt! Hun lager sine egne forestillinger om ting og tang og diskuterer det med alle hun kjenner igjen.....

Lizz83 skrev:

NinaBeate88 skrev:

Lizz83 skrev:

Oj, gammel tråd... hehe :-) Men vi er enige om at gubben skal fortelle det til svigers. Noe han ikke gjør så nå lurer vi på om vi skal vente til etter ul.
Men i bunn og grunn så har det vært fordi vi har vært usikre på om vi skal flytte eller ikke (nå bor vi i hjembyen til gubben). Ingen av oss har fått jobb her til høsten så nå ser det ut som om at vi må flytte. Og moren til sambo overreagerer med alt! Hun lager sine egne forestillinger om ting og tang og diskuterer det med alle hun kjenner igjen.....

å hehe ja da skjønner jeg at det går litt begge veier ;)

Back
Topp