Her vet bestevenninna mi, familien ( altså mor/far og svigers), og jobben! Har ikke behov for å broadcaste det på facebook, så det skjer nok aldri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her vet alle det;) Har annonsert det på face, synes det er så koselig at alle blir så glad på våre vegne;)Fairy2 skrev:
Min familie vet det + noen av mine venner, men svigers vet det ikke.Lizz83 skrev:
NinaBeate88 skrev:
Min familie vet det + noen av mine venner, men svigers vet det ikke.Lizz83 skrev:
hvorfor har du ikkje fortalt det til svigers da? er ikke mannens familie like viktig som din?
Lizz83 skrev:
NinaBeate88 skrev:
hvorfor har du ikkje fortalt det til svigers da? er ikke mannens familie like viktig som din?
Oj, gammel tråd... hehe :-) Men vi er enige om at gubben skal fortelle det til svigers. Noe han ikke gjør så nå lurer vi på om vi skal vente til etter ul.
Men i bunn og grunn så har det vært fordi vi har vært usikre på om vi skal flytte eller ikke (nå bor vi i hjembyen til gubben). Ingen av oss har fått jobb her til høsten så nå ser det ut som om at vi må flytte. Og moren til sambo overreagerer med alt! Hun lager sine egne forestillinger om ting og tang og diskuterer det med alle hun kjenner igjen.....