Er dere ute av skapet...

~Blikk~

Elsker forumet
...eller er det fortsatt ikke offentlig at dere blir en ekstra i familien?

Ikke mulig å holde hemmelig med magen her gitt. Men har vel ikke ropt det ut på fb heller, men hemmelig er det ikke!

ikke hemmelig her.. nå ser det ut som om jeg er fødeklar og da så vanskelig å sjule.. :P

Vi forlot skapet etter ultralyd i uke 8 :) 

venner, familie og jobben veit men har ikke akkurat annonsert det på facebook eller noe.  Men de som ser meg skjønner nok at det er noe på gang ;)

Fortalte det på facebook etter ordinær ul i går :0)

Her vet all familie det, jobben og de nærmeste vennene det. Men det er ikke "facebook offesielt" enda;)

har valgt å holde det utenom facebook, men det er ikke hemmelig. Ikke mulig å skjule heller

Har ikke sagt noe på facebook nei.. Men bor i ei lita bygd, så regner med de fleste vet det! Ikke akkurat lett å overse for dem som ser meg heller :)

Det er ikke hemmelig, men har ikke lagt det ut på facen enda.

Her er det så offisielt så det kan bli. Måtte dele at vi fikk en liten jente på face, jobb, familie og ja.. de fleste vet det.. og i tillegg, det er UMULIG å skjule :-)

Her vet alle det! :) Er i uke 21+4.. er ikke så veldig synlig på meg enda, er kraftig fra før så har fått spørsmål om det bare er noe tull :) håper magen strutter snart :)

Her vet de fleste det. Den nærmeste familien + nærmeste venner fikk vite det mellom uke 5 og 12Venner og familie fikk vite det i uke 12, så annonserte vi det på face etter ul i uke 15. På jobb har noen vist det siden begynnelsen, noen fikk vite det rundt uke 12, andre når det kom på facebook, mens noen vet det ikke enda.

Jeg er ikke typen som går å sier det til folk, så om de ikke hører det fra andre, har meg på face eller spør meg, så vet de det ikke om de ikke tenker at magen har vokst av en annen grunn enn masse godterispising.

Back
Topp