Er dere trøtte?

Xena

September 2013 <3
Sorry, jeg lurer på så mye, men syns det er litt gøy å høre om deres start på svangerskapet og sammenlikne med mitt ;) både goder og vondter.

Har dere merket trøttheten enda? Jeg har noen stunder som er ooover gjennomsnittet forferdelig.... Jeg er så trøtt at jeg sovner stående omtrent...

Flere?

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ja, er veldig trøtt. Men er sykemeldt akkurat nå, så blir litt trøtt av å dingle hjemme og tenker jeg ;)

Men snille mannen min, han lot meg sove til kl 10 i dag. Deilig! :)

Har faktisk ikke merket noen forskjell ennå, men jeg er generelt sett ganske trøtt. I går sovnet jeg nesten på et møte, men det har jeg gjort før også så det har kanskje ikke noe med graviditeten å gjøre.

Åh, godt... :) ja merker det er noe som skjer nå ja... Er helt i ørska noen dager... :p

Finnes ikke dårlig i det hele tatt jeg, men fy så trøtt.... :(

Ser den ;)

Jeg er til tider trøtt som en strømpe!!!
Men jeg merker det mest på ettermiddag/kvelden

Trøtt og slakk hele tia... Føles ut som om jeg har vært på fylla hver eneste motor!! Sombie har jeg blitt....

Har blitt litt trøttere ja

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

:sleep011 all the time!

Her også kunne ha sovet hele døgnet hadde jeg fått lov.... ZZzzzz
Kjempe slapp og trøtt.
Sover mye for tiden og sovner alltid på kvelden i sofan ;) hehe Deilig deilig :)

Nei har ikke merket noe spesielt til det enda, ikke er jeg dårlig heler :D blir kanskje litt fortere sliten hvis jeg holder på med ting..

Jeg er i utgangspunktet rimelig trøtt hele tiden, men de siste dagene har jeg vært ekstremt trøtt. På fredag kunne jeg sovna ståendes i heisen på jobb.

Back
Topp