Er dere tørst?

Marielle

Flørter med forumet
Er dere mer tørst enn vanlig nå som dere er gravid? De siste dagene har jeg bøttet innpå med drikke. Blir jo nervøs for at det er noe annet i gjerde (sv.diabetes eller noe)..

Jaaaaaa!! Ihvertfall etter jeg har sovet.. Å på jobb. Er stooor forskjell fra før.

Helt enormt.. hehe.. Men er ikke så flink til å drikke vann :-/ 
Drakk det så mye da jeg var dårlig at jeg må ha noe som ikke forbinder med spy nå :D 

Helt vannvittig tørst. Må ha med meg drikkeflaske overalt. På natta blir jeg så tørr i munnen og nedover halsen at jeg må drikke flere ganger.

Veldig tørst ja! Har også drikkeflaske ved senga og med meg rundt resten av dagen. Må dog drikke litt rolig da jeg fortsatt kaster opp mye og mye vann i magen gjør at både drikke og mat kommer opp igjen...

Å, så bra å høre at det er flere!! Jeg er ikke kvalm eller noe da, men bare vanvittig tørst..

Jeg drikker egentlig ikke særlig mye mer bortsett fra akkurat nå. Sliter med kløe og tørr hals og en infernalsk hoste :(

Har egentlig alltid hatt et stort behov for vann, og enda mer etter jeg ble gravid :) Jeg spiser mye fiber og må jo ha mye vann for at magen ikke skal stoppe helt, så det er jo forsåvidt bare bra.

Back
Topp