Er dere superflink med kostholdet?

Jeg prøver intenst, har i hovedsak kuttet ut brus lenge nå, men i helgene er det lov. Ellers holder jeg meg til fun light. Hvis jeg har lyst på noe godt må jeg spise noe sunt først, og ofte forsvinner lysten da. Mange ganger tror jeg at jeg er sulten heller enn fysen..

Prøver i hvertfall. Spiser generelt mye sunnere og mer variert nå enn for et år siden. Men det handler ikke bare om graviditeten da, men generelt om bedre tid og planlegging. Men er nok ikke så flink som sist.

Jeg prøver, men unner meg selv å spise litt godter en gang i blandt.. I dag ble det søppelmat til middag fordi jeg var for sliten til å lage mat, og da måtte mannen stå for middag.. Han lager bare superlettvint mat.. Men så lenge man hovedsaklig spiser "riktig" så tar jeg ikke små utskeielser en gang i blant noe tungt...

Er uansett flinkere nå enn jeg var sist:)

Flinkere i perioder... men skulle nok skjerpa meg :confused:

Burde sikkert vært flinkere, men spiser hjemmebakt grovt brød og stort sett ganske sunne middager. Tror heller mengden er problemet her til tider, er jo så sulten hele tiden :-P

Kunne alltids vært flinkere, for jeg unner meg nok ting litt for ofte.... Men de tingene jeg har fått dilla på er det null kalorier i, så det må jeg vel være glad for. Jentene i magen gjør det så trangt nå, at jeg orker så små mengder om gangen, noe som sikkert blir min redning ;) I alle fall i jula... Dessuten blir jeg fort kvalm av for mye søtt, og det blir også en liten redning i desember, kan jeg tenke meg :)

Men dere, man skal vel ha lov å kose seg litt også? Ikke ha dårlig samvittighet, det som er spist er spist. Kos deg heller med godteriet eller kaken eller hva det måtte være. Nyt hver munnfull og kjenn ordentlig etter smaken. Hvis ikke er det jo ingen vits i å spise det, hvis man skal sitte og være sur mens man tygger og så ha dårlig samvittighet etterpå.. =)

Det er lov å nyte!

Er litt vel flink i vanlige fall. Spiser liksom bare sunt, liker ikke gatekjøkkenmat og gotteri... Så her har jeg prøvd å spise litt av hvert som jeg ikke spiser til vanlig... Og har ikke dårlig samvittighet...

Litt usunt inn i mellom blir det jo. Men vil si jeg har ett ganske normalt kosthold. Eneste jeg har skeiet litt ut på dette sv.skapet er drikken. Til vanlig drikker jeg stort sett kun vann, men nå har det gått en del i appelsinjuice fordi det døyver kvalmen noe.

Finnes ikke flink med kostholdet i det hele tatt ... Sliter med at jeg blir mett så fort jeg får spist en bit av maten med mindre jeg er nesten utsultet og er det søtsaker i nærheten sier jeg ikke nei takk ...Men jeg drikker ikke brus og nugatti som jeg er så glad i får jeg så intens halsbrann av så det holder jeg meg unna ...
Ellers er det ganske mange liter vann som går med i løpet av en dag ...

hmm.. jeg spiser masse for tiden. Gubben bare ser på meg.. men.. jeg har nettopp nådd igjen startvekten min, og er vel ikke så gale å være på nullpunkt når en runder 30 uker??

Jeg burde nok vært litt flinkere.. Prøver og spise litt variert og sunt, men blir litt brus og sjokolade innimellom også!
Har veldig dilla på pepsi max og marsipan og det er vanskelig å holde seg unna! :p

hmm.. jeg spiser masse for tiden. Gubben bare ser på meg.. men.. jeg har nettopp nådd igjen startvekten min, og er vel ikke så gale å være på nullpunkt når en runder 30 uker??

Slett ikke verst, nei =) Jeg har enda ikke nådd min startvekt, så her koser jeg meg med goood samvittighet =)

Back
Topp