Er dere sosial med naboene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja, det er vi.For meg et det viktige med ett godt naboforhold:) Ungene spiser litt her og der;)

Litt, blir nok mer etterhvert. Vi er ganske nyinnflyttet og kjenner ikke så mange enda. Nærmeste nabo snakker vi en del med da.

Nei. Naboen på ene sida er ca aldri hjemme, naboen på andre sida er døv.(kan ikke tegnespråk..:p )

Nei. De fleste rundt oss er eldre pensjonister med hytter borte. Hvor de ofte er.

Nei.... Snakker knapt med naboene....
Blir vel mer av det når lille blir større å vi blir mer ute med ho...

Nei naboene i gata kunne hvert foreldrene mine og vi har ikke noe å prate om. Hilser og kan slå av en kjapp prat med de da. Hu som bodde under meg snakka jeg med og vi trena sammen. Hu som bor der nå irriterer jeg meg bare over av hensyn til min nabo holder jeg og mine gravidhormoner oss unna.

Ja, med han som bor over oss, men han kjente vi før vi flytta hit da :p ellers hilser vi på noen av naboene når vi ser de ute.

Mannen er litt aktiv med en av dem, de har snekring som felles interesse :) ellers er de andre litt eldre og ikke sosial av seg og en annen veldig ofte innlagt på hjem :)

Men møter jeg på dem i gangen, så hilser vi og slår ann en prat, de skyller meg såppas siden det var vi og våre anmeldelser og pågangsmot som fikk en annen nabo kasta ut og vekk, idioten festa hele uka og solgte diverse dop og drit fra leiligheten, som han leide da. Godt å bli kvitt, men Gud det tokk tid :smug:

Nei, men er på hils med alle. Langt mellom gårdene her, så møter de fleste når vi enten er på tur med hunden eller kjører bil.

Me e 7 hus i detta nabolaget. har GO kontakt med 5 av de. Snakker och bjuder Varandra øver. Bara 1 av de me ikkje har så bra kontakt med. Men de paret dær har si å så problemer med alla andra hær i nabolaget

Ikke i det hele tatt :(
Savner å ha gode naboer... Bor i blokk, og her er det som om ingen ser hverandre engang :o

Med tanke på at 50 % av de vi bor i bygård med er familie/slekt: ja :) Ellers er vi på hils med alle og noen er vi mer pratsomme med :)

Nei, ikke akkurat. Har en nabo som jeg gjerne prater litt med i gangene, men hun er pensjonist :p men så bor vi i en høyblokk med mye rart, blir garantert bedre dit vi flytter. Der kjenner vi allerede et par med barn da jenta deres går på samme avd som jenta vår :)

Ja. Bor i en privat vei så her er det dugnad om våren og en fest om sommeren. Kjempe koselig. Alle hilser på hverandre og prater. Var stor stas bår jeg var gravid med jenta vår. De at te det var så fint med små barn her igjen. Er bare voksne som bor her nå.

Ja:-) men så er naboen min min bestemor og her er det små forhold så kjenner resten i grenda godt :-)

Back
Topp