Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei naboene i gata kunne hvert foreldrene mine og vi har ikke noe å prate om. Hilser og kan slå av en kjapp prat med de da. Hu som bodde under meg snakka jeg med og vi trena sammen. Hu som bor der nå irriterer jeg meg bare over av hensyn til min nabo holder jeg og mine gravidhormoner oss unna.
Mannen er litt aktiv med en av dem, de har snekring som felles interesse ellers er de andre litt eldre og ikke sosial av seg og en annen veldig ofte innlagt på hjem
Men møter jeg på dem i gangen, så hilser vi og slår ann en prat, de skyller meg såppas siden det var vi og våre anmeldelser og pågangsmot som fikk en annen nabo kasta ut og vekk, idioten festa hele uka og solgte diverse dop og drit fra leiligheten, som han leide da. Godt å bli kvitt, men Gud det tokk tid
Me e 7 hus i detta nabolaget. har GO kontakt med 5 av de. Snakker och bjuder Varandra øver. Bara 1 av de me ikkje har så bra kontakt med. Men de paret dær har si å så problemer med alla andra hær i nabolaget
Nei, ikke akkurat. Har en nabo som jeg gjerne prater litt med i gangene, men hun er pensjonist men så bor vi i en høyblokk med mye rart, blir garantert bedre dit vi flytter. Der kjenner vi allerede et par med barn da jenta deres går på samme avd som jenta vår
Ja. Bor i en privat vei så her er det dugnad om våren og en fest om sommeren. Kjempe koselig. Alle hilser på hverandre og prater. Var stor stas bår jeg var gravid med jenta vår. De at te det var så fint med små barn her igjen. Er bare voksne som bor her nå.