Er dere som meg?

Hæppifeis

Flørter med forumet
Er dere slik at dere blir helt gira og det eneste dere tenker på er baby omtrent? Jeg leser alt jeg kommer over, gleder meg til å logge inn på Babyverden hver dag for å lese hva som skjer med den lille i magen i dag! Kanskje litt nørd men? ;-)

Selv om det er veldig tidlig enda, elsker jeg å tenke på og fantasere om hvordan det blir! Dette er så spennende!!!
Heldigvis har jeg ei lita tøysemor som opptar tida mi, håper tida går litt fortere da! Og spesielt går fort fram til vi kan fortelle det til folk!

Ikke like ille nei;) Hihi! Klaffet på 1.pp. hvis jeg kan kalle det det:) Er selvfølgelig kjempelykkelig, men ikke like gira;) Er ikke så lenge siden jeg var gjennom detta sist. Men, ipoden (touch) har fått noen nye gravid apper;)

ja, er absolut som deg, men i tilegg tenker jeg mye om at jeg kan miste igjen.
Og det er litt slittsomt......

once more skrev:
ja, er absolut som deg, men i tilegg tenker jeg mye om at jeg kan miste igjen.
Og det er litt slittsomt......

Skjønner veldig godt at det er slitsomt :-( Jeg er også redd for å miste, man vet jo aldri. Men å drømme og fantasere om tiden som kommer er gøy, som oftest går det jo bra! For deg også, denne gangen! emoticon

Er nok ikke så gira enda som jeg var sist gang,men det blir jo kanskje aldri helt som første gang man går gjennom det..:) men så har det kanskje ikke gått helt opp for meg enda heller,så vi får se! Tenker jo på det veeeldig mye av tida i løpet av en dag,men har ikke samla meg lesestoff enda liksom;)

Jeg er også helt gira

Har allerede bestemt meg hvilke vogn vi skal ha, vugge, har pratet om navn osv osv osv...
Jeg er så glad, å har bare lyst å hyle det ut til alle jeg kjenner. Men må nok vente til uke 12

Regner med at når jeg begynner på jobb igjen i august, så roer jeg meg litt, for da får jeg så mye annet å tenke på :)

Jeg var vel omtrent som deg forrige svangerskap, kunne sitte i timesvis og google osv :) Prøver å ikke tenke så mye på det enda denne ganga, så kanskje tiden går fortere! Men måtte selvfølgelig inn her på babyverden likevel ;)

Jeg var sånn i forrige svangerskap :-) Men det er så kort tid siden, så jeg husker lissom alt fortsatt....men ja, vil gjerne skrike det ut til alle jeg kjenner (og har begynt å gjøre det, selv om vi skulle vente til uke 12....).

Nei, ikke i det hele tatt. nå føler jeg bare at jeg er slapp, sliten, kvalm og energiløsemoticon(skikkelig partystopper, sorry) 
 Men jeg var sånn da jeg gikk med første, hadde skikkelig babvy på hjernen
.  

Ser folk er litt forskjellige :-)

Jeg håper jeg "glemmer" litt ut jeg er gravid snart, hvis ikke kan ventetiden bli laaaaaaaang ;-)

Men det er vel spesielt nå i starten det er slik at jeg er gira, for meg hvertfall, når det holder på å gå opp for meg at vi skal få baby igjen! JIPPI!!

Skytten84 skrev:
Ikke like ille nei;) Hihi! Klaffet på 1.pp. hvis jeg kan kalle det det:) Er selvfølgelig kjempelykkelig, men ikke like gira;) Er ikke så lenge siden jeg var gjennom detta sist. Men, ipoden (touch) har fått noen nye gravid apper;)

kan kopiere dette. Blei gravid på angrepillen. Vi har ei pie på 2 år å en liten gutt på 6 mnd så samboenr ville ikke ha nr.3 så fort enda. Men nr. 3 har tydligvis bestemt seg for å klamre seg fast å bli. Vi gleder oss fordi å ønske han/hun velkommen. emoticon

Back
Topp