Er dere sånn? (Symptomjag)

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Er dere sånn at dere konstant kjenner etter symptomer, og blir stresset om dere ikke kjenner noen ting i noen timer? [emoji85]

Skyldes nok MAen for et år siden, men jeg er i alle fall sånn. Jeg har slitt med nattesøvnen i snart en uke, og har våknet og følt meg småkvalm. Har også vært småkvalm på dagen i noen dager. Men i natt har jeg sovet godt, og kjenner ingen kvalme.. Og da blir jeg stresset. [emoji15] Haha, må le av meg selv også. Det blir lange uker om jeg skal holde på sånn. [emoji6]
 
Jeg har aldri slitt med kvalme i mine tidligere graviditeter (heldigvis) og det eneste jeg kan kjenne på er ekstra trøtt, litt murringer og litt ømme pupper.. begynte å kjenne en antydning til ømme pupper for noen dager siden og jublet inni meg da:p når jeg mistet tror jeg ikke jeg hadde det engang!
Så leiter litt, men siden jeg har hatt det så fint andre ganger og har 2 friske barn prøver jeg å slå meg med ro at det kan gå fint uten symptomer også:)
(Men er like nervøs hver gang jeg er på do, redd for å se blod da det startet med spotting når jeg mistet...)
 
Kjenner meg veldig igjen, og tror det er helt normalt. Mine ømme pupper har komt og gått litt til nå. Det er et av de tidligste tegnene jeg kjenner, og det er lett å bli bekymret når jeg ikke har har kjent det en dag. I går var det veldig tydelig, så håper å kjenne det i dag og[emoji6]
 
Jeg merker at jeg er mye mer obs på alt av symptomer nå etter positiv test. Plutselig kjenner jeg tendenser til halsbrann, småkvalm, svimmel, trøtt osv.. usikker på om det har dukket opp først nå, eller om jeg bare legger merke til det nå [emoji28] Men jeg hadde et grusomt svangerskap sist med ekstrem svimmelhet de første 12 ukene, hyperemesis hele svangerskapet og bekkenløsning fra uke 12. Så jeg kjenner jeg håper at de fleste symptomene holder seg unna denne gangen Men det endrer seg vel sikkert hvis det faktisk blir få symptomer [emoji6]
 
Var det nok mer på første enn denne gangen [emoji4] føler meg mye roligere denne gangen.
 
Det er alltid så godt å få bekreftelse på at flere har det sånn. Takk og lov for bv! [emoji28]

Det er liksom meg å være superkvalm døgnet rundt når jeg er gravid, så jeg klarer ikke se for meg noe annet.. Så minn meg på det når kvalmen kommer for fullt: Da skal jeg ikke klage! [emoji12]
 
Back
Topp